UPPDATERING!

Nu kommer äntligen uppdateringen som ni alla väntat (och tjatat ;)) på. Har inte suttit vid datorn mkt de senaste månaderna utan istället busat med min lillskrutt, träffat vänner, varit ute och gått. Sen i somras hade vi ju också semester i ett par veckor :) Så tänkte att nu när hösten kommer igång igen med jobb, skola och vad man nu än har för sysselsättning så kunde jag börja blogga igen.

Har tagit massvis av bilder i sommar men orkar inte lägga upp här, har dock lagt upp lite bilder på facebook så ni som är intresserade av att se vad vi har haft för oss kan kolla där :) Om ni inte har min facebook är det bara att fråga så får ni den :)

Så lite kort om vad som hänt sen senast. Vi hade semester där i somras, var en vecka i Fagerviken med min familj, sen har vi varit nere i Småland hos svärmor med. Sen har jag fyllt år, vi har varit på dop och sen en massa annat.

Sen om prinsen: Noah har nu sex tänder: fyra uppe och två nere. Han säger "MAMMA" och "TITTA". Han kan krypa men tycker mer om att dra sig fram som en liten säl. Han reser sig mot allt och går längs med möbler. Sen en månad tillbaka slutade jag amma helt så nu äter Noah mat, gröt och välling bara. Han kan ännu inte gå och stå själv men det kommer :) Jag började inte gå förrän jag var 12-13 mån så han kanske är som mor sin där :)

Noah är en väldigt morgonpigg liten kille. Vi är glada om han vaknar efter 6 på morgonen, han är jämt glad och tycker om att kramas och pussas. Han älskar djur och andra barn, så länge det är på hans villkor. Noah är nämligen en väldigt känslig liten person också och om han tycker att ngn är för "på" blir han ledsen. Däremot är han väldigt nyfiken och ska gärna undersöka varenda liten pinal han hittar. Det gäller att ha det fint och rent på golvena hemma ;)

Nu i höst ska jag börja plugga. Den 14e september närmare bestämt. Ska läsa till undersköterska på distans så N ska vara hemma med mig nu i höst och vår på samma gång som jag pluggar. Blir nog jättebra tror jag :)
Nu ska jag gå och ta min lillbus som sitter och leker på sitt rum, återkommer snart igen :)



Kommentarer
Postat av: Hanna Gadd

Hej!

Kul me inlägg...saknat:-)

Stor han blivit!

Duktig du är som ska plugga samtidigt!

Kram

2009-09-05 @ 23:14:33
Postat av: jessica

åh va roligt, har saknat dina inlägg :) hoppas ni mår bra. va roligt med att du ska plugga vidare :)

Kramar Jessica

2009-09-06 @ 12:15:00
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Moster Johanna

Äntligen lite update!

Hörde från din mor om ungersköterske-plugget.. då kan vi jobba ihop för jag blir snart sjuksköterska jag :D

kul att höra om lillskrutten, då mkt han växer!

Snart är lägenheten i skicka att ta hem folk, DÅ är ni så hjärtligt välkomna!!! :D

KRAM till hela lilla familjen!

2009-09-07 @ 12:06:20
Postat av: Anna

Åhh, vad kul med lite uppdatering :) Såg bilden i inlägget under, vad stor han har blivit :) Ser inte ut som en bebis längre utan en liten pojke.

Snart börjar skolan för dig då. Själv är jag inne på 3:e veckan redan. Ser fram emot mer update under hösten ;)



kramar

2009-09-07 @ 20:59:20
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Pia - MejasMamma

Brukar ju läsa din blogg, men tycker det har varit lite glest med inlägg!:)

2009-09-08 @ 08:10:32
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0