Fujifilm fotobok

Om jag skriver en text nedan om Fujifilms fotobok får jag en GRATIS :)

Vem av oss har inte hundratals, om inte tusentals bilder som ligger lagrade på datorn utan att bli framkallade? Jag är iaf en av dem och jag vet att som så många andra så har man varken tid eller ro att först gå och framkalla sina bilder och sedan klistra in i och pyssla med fotoalbum, det må vara väldigt roligt men väldigt tidskrävande. Därför är det så bra att man kan beställa en fotobok via FUJIFILM. Man laddar bara ner programvaran, därefter laddar man upp de bilder man vill ha och strukturerar upp dem. Alltihop på datorn! När man sedan är nöjd är det bara att skicka iväg beställningen till FUJIFILM och sen får man en färdig vacker fotobok i brevladan, där alla minnen finns sparade. Smidigt och enkelt!

Gör som jag och beställ din fotobok på www.fujidirekt.se/fotobok.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Saknar att läsa din blogg gumman!

2009-09-21 @ 12:39:13
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0