Tand nr 2 och picknick i stadsparken

Igår var Älsk ledig och hela familjen gick till ÖF. Där var det ganska lugnt och inte alls många mammor och barn. Sen på kvällen åkte jag en sväng med Sofia till Willys. På vägen hem fastnade vi på trottoaren för en LÅNG pratstund. Men det var supermysigt.
Igår upptäckte jag dessutom att min lille prins andra tand också bestämt sig för att kika ut :) Så nu har han två tänder, en som ser ut som ett litet risgryn och en som man bara ser kanten på :P

Idag åkte jag och lilla N till stadsparken där vi mötte upp ett gäng mammor med bebisar för en picknick. Det var många man inte sett på länge så vi hade det jättetrevligt, efter ca 1½ timme började lilleman bli lite trött och ville inte somna i vagnen stillastående så vi bestämde oss för att börja röra på oss. På en gång vi gick därifrån föll Noahs små ögonlock ihop och han somnade djupt. Vi tog då bussen ut till Storvreta till Noahs mormor, även Noahs gammelmormor var där en sväng så hon blev ju jätte glad att se oss, vi med :D

VI blev kvar där för middag och stannade en stund innan vi beslöt oss för att åka hem. Väl hemma möttes vi av vår fina man och pappa, han var dock inte så värst sällskaplig utan helt inne i hockeyn ;) men men, det är ju ändå inte VM såååå ofta så han får hållas ;)

Ska gå och sätta mig i soffan med min gubbe nu, min lille gubbe sover redan men här får ni en bild på mitt lilla busfrö :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi har också släkt i Storvreta :D Galet!

2009-05-08 @ 22:06:39
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Världens sötaste. Jag har bestämt att vi ska bo grannar i framtiden! Så de så! =) PUSS

2009-05-08 @ 22:15:27
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: Jessica L

Oj en till tand, fort de går.. De vill inte komma upp någon tand för alex än :( Men de är lite ömt, men de kan ju ta tid.



Kul med mmamaträff, synd att jag var i söderfors, ananrs hade jag gärna kommit :) Vilka var där? Kram

2009-05-08 @ 22:43:12
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0