Mysdag hemma

Ibland behövs en liten paus ifrån allt far och fläng. Även om man gillar att vara i farten så behövs det ngn dag här och där så man bara är hemma, myser, leker, städar och pysslar på. Idag är en sån dag för oss. Eller J jobbar, men jag och Noah är hemma och bara tar det lugnt och myser, snart ska vi ut på en prommis tänkte jag, bara solen behagar komma fram igen :)

Såg sen att på måndag så har ÖF utflykt kl 9.30 då man promenerar bort allihop till Nåntuna till nån lekpark där och sen har picknick, det låter ju helmys så det kanske vi går på :) Imorgon är J ledig så då får vi se vad vi hittar på, skulle behöva tvätta samt putsa alla fönster, bådadera är enklast att göra när båda är hemma så att ngn kan ta hand om lilleman under tiden.

Nu när lilla Ns två tänder tittat fram är det väl dags att införskaffa en liten tandborste, så ska kika runt om jag hittar en :)

Har inte så mkt mer att skriva men bjuder på några bilder på min sötskrutt










UNDERBARA UNGE


Kommentarer
Postat av: Mari

Läste om utfykten med ÖF =) med vilken öf o får vem som helst följa med??!

2009-05-10 @ 09:37:17
URL: http://marilundin.blogg.se/nyhar
Postat av: Liv

han är för söt. du måste vara riktigt stolt. tänker på er.

2009-05-18 @ 10:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0