Gäääsp!!

Sitter här och gör inte mkt mer än gäspar. Har varit barnvakt till lillebror idag, och är det fortfarande. Har precis fått min egen skrutt i säng med så nu sussar båda pojkarna gott och jag sitter här, vetandes om att jag egentligen borde ta och plocka upp ett större antal leksaker som ligger utspridda på mitt vardagsrumsgolv, samt ta disken efter dagens middag.

MEN jag är för trött. Känner mig nästan färdig för sängen och ändå är klockan bara halv 10.

J, min syster, min bror har varit med mina föräldrar på sån där kurs för att få körkortstillstånd. Varken jag eller J har ju körkort så nu har vi iaf ordnat så att han kan övningsköra med mina föräldrar. Egentligen skulle ju jag också behöva fixa det, men vi har sagt att eftersom att J är äldst av oss så är det han som ska få ta körkortet först och sen kan vi fokusera på att jag ska ta.

Men iaf, då var det ingen som kunde ta hand om min lillebror eftersom alla var borta så han och hunden fick vara här. Och jag kan säga att jag är sååå glad att jag inte är tvåbarnsmor riktigt än, och att man faktiskt kommer få tid på sig att vänja sig vid ett barn innan man börjar tänka på nästa. För visst blir det annorlunda, jag och Noah har ju rutiner nu och då blir det ju lite tjorvigt när det helt plötsligt finns ett annat barns behov och rutiner man också ska anpassa sig efter, samtidigt som man ska tänka på att hunden måste ut.

Nej, det kommer nog dröja ett tag innan barn nr 2 kommer :)
Men visst var det också mysigt idag. Jag läste för pojkarna (eller ja, för Benjamin. Noah låg mest och tjoade och pratade i mun på mig :P) och det märks hur mkt de tycker om varandra. Noah skrattar åt Benjamin precis hela tiden, han skrattar alltså till och med när Benjamin hostar, och Benjamin i sin tur gullar och leker med Noah hela tiden.

Här har vi prinsarna :)


Måste också visa Noahs små risgryn
(bilden är inte bra då han försöker få tag på kameran samtidigt som jag fotar, men tänderna syns iaf ;))


Kommentarer
Postat av: alexandra

och jag som vill ha 2 barn nu:) tjatar på rickard men han vill vänta:(

allt bra med er annars?

pussokram!

2009-05-19 @ 07:09:06
URL: http://mammatilldominic.blogg.se/
Postat av: alexandra

hoppas på en till snart kan man ju iaf!:) Känns som en evighet sen Domi var liten och nyfödd! Stora klumpen! Hur stor var Noah på 6månaders-kollen då?:) Så kul o gifta sig! Det tänkte vi göra på dopet och liksom överraska alla men så hade jag lovat min syster att inte gifta mig före henne eftersom jag har gjort allt annat före henne :D

2009-05-19 @ 09:05:57
URL: http://mammatilldominic.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag vill också ha 2 barn nu, men de får vänta lite nu. Jag måste jobba lite extra först och få in lite pengar.



Va söta dem är på bilden. Kram

2009-05-19 @ 11:15:43
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha vilka goa ungar!

2009-06-12 @ 11:39:14
URL: http://another.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 17:18:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0