ÖF och Gabriels dop

Nu var det ett tag sen man uppdaterade här, har haft fullt upp så har helt enkelt inte ens suttit vid datorn.
I torsdags så var det ju ÖF för unga föräldrar. Var jättetrevligt som vanligt! Efter gick jag och Noah, Kelly och William och Johanna och Tiara hem till Hanna och Alma. Först gick vi dock en sväng med vovvarna så de fick också följa med dit.
Det var jättemysigt, så fick man lära känna dem lite bättre. Är ju kul att umgås med ngn som bor nära en själv med!
Snodde lite bilder från Hanna.

Min lilla gladis!!!


Tiara med mamma Johanna



William busar med skeden


SötisAlma


..Noah bästisar Jonathan och Elvira var också på ÖF






I fredags åkte jag och Noah ner en sväng på stan, skulle köpa lite nödvändigheter samt en present till lilla Gabriel som döptes igår. Vi åkte dit hela familjen, det tråkiga var bara att vi missade början av ceremonin. Eftersom det är bandyturnering på Studenternas nu så var det helt smockat med folk så det tog jättelång tid för bussen att ta sig fram vilket ju resulterade i att vi kom lite sent, men vi hann iaf se själva dopet. Gabriel var så duktig, min lille prins däremot var hungrig och trött så jag fick gå ut och amma mitt under allt. Dörren var iaf öppen in till kyrkosalen så kunde iaf se vad som hände!
Efteråt bjöds det på jättegod smörgåstårta! Stackars lilla Gabriel var övertrött och bara grät och grät.Tyckte så synd om honom och om Anna som knappt hann fika ngt alls då hon hade fullt upp med att försöka trösta sin lille! Du var så duktig gumman!

J skulle sen åka och bowla med jobbet på kvällen så jag skulle egentligen sitta hemma själv och uggla, men så föreslog Anna att jag skulle följa med henne hem. Elin var också med. Hon är gudmor till Annas barn men är ocksa min "plastkusin" (min morfar är gift med hennes mormor).

Vi hade iaf jätte trevligt och satt och åt resterna av smörgåstårtan och tjattrade för fullt så tiden bara flög iväg. TACK för en mysig kväll tjejer!!!

Vi kom hem rätt så sent så J som kommit hem tidigare fick komma och möta oss vid busshållplatsen. Vi somnade sen så fort vi kommit hem.

Jag har tyvärr inga bilder från dopet, glömde kameran. :(



Kommentarer
Postat av: Jessica L

Mysigt med dop.. :) Såg bilderna på annas blogg.. mkt fina.. :)



Ni verkar haft det jätte mysigt på både dop och öf :D



Kram

2009-03-23 @ 12:07:44
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0