Tröttismamma...

...det är vad jag är nu. Var ju bara hemma igår, är såå trött nu för tiden när Mini tjorvar på nätterna. Igår däckade jag på soffan ca 21. J fick sen komma och väcka mig så jag kunde lägga mig i sängen. Sitter här gäspandes och känner att denna kvällen nog kommer få ett liknande avslut. J slutade jobbet för en kvart sen så ska nog börja med middagen snart..om jag orkar ;)
Idag var mor min här en sväng tsm med lillebror och hund. Hon skulle lämna av hunden och kom då upp och fikade lite. Hjälpte mig även med disken, sötmamman min som såg att jag var trött! Hon hade även köpt med sig en liten kruka med pärlhyacinter. Jättgulligt!

Noah blev jätteglad att se mormor och morbror och låg förtjust i babygymet och kikade på Bolt tsm med morbror.

Imorgon kommer min fina Jossi på besök. Har inte träffat henne på evigheter, blir inte så ofta nu när hon flyttat till Gbg, men nu är hon iaf en sväng i Uppsala så hon kommer hit och lunchar med mig imorn. Ser sååå ifram emot det. Sen på kvällen ska jag med Malin (och barn)  till hennes mamma på ngt Aloe Vera- party.  Sen på onsdag ska jag åka på mammafika på dagen, senare på kvällen ska jag med Malin och Emma (och barn) till Emmas mamma som också hade ngn typ av party. Kommer nog bli jättemysigt :)
På torsdag är det ju ÖF som vanligt men får se om vi ska dit då, jag och J (som är ledig) tänkte nämligen eventuellt gå på drop-in till frissan då. Mitt hår har blivit så slitet och bara ramlar av nu när jag ammar så skulle defintivt behöva göra ngt åt det, sen var det jättelänge sen J klippte sig med så vi får se hur torsdagen blir.
På fredagkväll ska lilleman till mormor på kvällen. Mamma och pappa ska nämligen på bio, troligtvis kommer även min "svägerska" (Js syster) samt två kompisar till J med. Vi ska se på Watchmen. Inte min typ av film direkt, men J ville ha med mig så det blir nog mysigt ändå :)

Tänkte gå och dammtorka lgh nu och sen se om jag hinner ta en dans med dammsugaren innan fästmannen (som man nu så fint kan säga) kommer hem, Apropå fästman så har vi bestämt ett prel datum för bröllop. Vi ska ringa i veckan och kolla att kyrkan är ledig och så med, bara. Kommer hålla datum och så hemligt här ett litet tag till iaf :) men men, om ni är uppmärksamma så ska ni se att ni får veta det snart. Så länge får ni nöja er med en bild av min lille prins!



vackra lilla handen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul att ni bestämt datum =) Gah!! Hehe. Stor kram!

2009-03-23 @ 18:48:59
Postat av: Maria & Oliver

förstår dig om du är trött, har det samma här hemma:/. inatt var det riktigt tufft, men man får hoppas på att det vänder snart.

Oj vad mycket partyn du ska på:). Själv så har jag bara lust att krypa ner i sängen å inte kliva upp på en vecka lr så.

Å så soännande att ni har bestämt datum:)

Hoppas vi ses snart kram

2009-03-23 @ 20:17:17
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com.
Postat av: Anna och Alexander

Usch vad jobbigt det är med krångliga nätter. Hoppas det blir bättre snart. Alexander har börjat vakna oftare och väljer att bajsa jättetidigt på morgonen vilket medför att han blir klarvaken suck. Jag vill sova lite längre om mornarna!

Kul att ni prel bestämt datum nu :)

kramar

2009-03-23 @ 21:42:01
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men va härligt :D skönt det ska bli att börja träna, pinsamt värre bara att man har kondis som en 70åring ;)

Vad kul och spännande att ni bestämt datum :)

Vi hörs och ses, kram

2009-03-23 @ 21:54:30
URL: http://emmahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spännande att ni ska gifta er! Förstår att du är trött, man blir lätt det när man har små barn ;)

2009-03-23 @ 22:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0