Storhandling och BVC

Igår var min fina man ledig. Därför passade vi på att åka och storhandla. Klockan 12 kom Noahs morfar och hämtade oss. Noah blev såå glad att se sin morfar och pratade och skrattade.
Vi åkte till Willys, det blir ju såååå mkt billigare att handla där än på t ex Kvantum och andra ICA-butiker. Först gick vi in på snabbmatsrestaurangen som ligger bredvid, min pappa skulle äta lunch och jag skulle ha en korv med bröd då jag var hungrig.
Där inträffade en mindre olycka. Min pappa och J var vid bordet och helt upptagna med att prata med Noah då jag gick och skulle köpa min korv. Jag köpte korven och en dricka. Sen skulle jag sätta på ketchup och senap på korven, när det var gjort och jag skulle gå tillbaka till bordet (jag går alltså med korv i ena handen och dricka i andra) var det en ketchupfläck på golvet som jag inte såg och jag halkar på den och faller rakt i backen. Får dricka i hela håret och både korv och dricka ligger på golvet. Jag gjorde illa mitt knä och foten i fallet, de gör fortfarande ont än idag :(
Fick iaf en ny korv och dricka gratis, fick dock gå runt med dricka i håret under hela tiden vi handlade.
Vi hade hela kundvagnen full när vi skule betala. Ca 2000kr gick kalaset på. Men när vi kommit hem och packat upp allt var det verkligen en tillfredställande känsla när man öppnade skåp,kyl och frys och såg att det var fullt med mat :)

Sen på kvällen badade mamma och Noah. Han var jätteglad och plaskade på. Invigde också dessa två som jag införskaffat innan helgen.

Natusan baby Bedtime Bath och Natusan baby Bedtime Oil


Vet inte om de hade ngn rogivande effekt som flaskorna säger men lilleman slocknade iaf på en gång efter badet :)



Idag har vi bara varit hemma och myst, mamma och Noah. Kände att vi behövde det. Men vi har varit på BVC med. Sköterskan tyckte att Noah blivit så stor och duktig, och det är sjävklart att mamma blir stolt när man får höra såna kommentarer om sin lille prins :D
Resultat av vägning och mätning kommer i nästa inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Maria & Oliver

men usch då, hoppas du inte slog dig allt för mycket=/. inte kul när sånt händer. vi ska nog också börja storhandla på willys, blöjorna är ju så mycket billigare där. sen om man har rabattkupong är det ju perfekt;). å vad mysigt att bada=).

hoppas vi ses snart kram

2009-03-03 @ 19:17:08
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com
Postat av: Emma

Usch hur de kan gå :O hoppas du inte gjorde illa dig allt för mycket.. Men vad lustigt med natusan, då är de nog nåt magiskt med de elvira brukar också alltid slockna efter bad och insmörjning ;)

Och vad roligt att dom va exakt lika långa, likisarna :)

2009-03-03 @ 21:29:35
URL: http://emmahh.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Usch stackars dej hoppas du mår bättre nu.. hoppas du inte slig dig..



Så söt Noah är när han badar och vilken stor kille du fått :) kram

2009-03-03 @ 23:39:19
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: emma

söta badkillen! funderar också på att köpa den badoljan, har hört flera som har sagt att dom tycker barnen blir tröttare...

2009-03-06 @ 10:14:38
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0