Riktigt sen update

Har vart igång så mkt nu de sista dagarna så har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn. Tänkte nu kort skriva vad vi gjort under de senaste dagarna :)

Onsdag: Träffade mammorna på stan och fikade. På kvällen var det senare "alpnaering"-party som Emmas mamma var värdinna för. Så Emma hade bjudit med sig mig och Malin. Det var jättetrevligt, men blev inte att jag köpte ngt ändå *duktig emelie*.

Torsdag: J var ledig och eftersom att vi båda var i stort behov av klippning åkte vi alltså till frissan. Kapade av 15cm av mitt hår, men det var jätteskönt! Tänker senare ta bild på mitt och Js hår så ni får se hur det blev. Vi traskade även runt lite på Gränby och det blev att vi inhandlade lite nödvändigheter, däribland två pyjamasar till Noah :)

Fredag: På eftermiddagen åkte jag och Noah ut till mina föräldrar som skulle vara barnvakt till honom på kvällen. Min "svägerska" (Js syster) , jag och J  skulle gå på bio. Så åkte in och mötte upp dem på stan innan vi gick och såg "Watchmen". Kan inte säga att det är min typ av film, den var visserligen riktigt välgjord, men jaa. Ingen film jag önskat att jag sett på bio. Det hade iaf gått jättebra med lilleman, känns jätte bra :)

Lördag: Tessan (Js syster) sov över här tills på lördagen så på lördagförmiddagen bara slappade alla vi här hemma. Sen på eftermiddage åkte vi en sväng till Boländerna och kikade där innan Tessan tog tåget hem. När vi vinkat av henne gick jag och J (med lilla N såklart) till Panini och åt där. Sen på kvällen åkte vi bara hem och tog det lugnt och myste.

Söndag: Denna dag var egentligen tänkt att bara vara en slappdag, men mitt på dagen när jag sitter framför teven i myskläder så ringer min underbara vän Mariel. Hon är en av mina närmsta vänner och bor i Norge så vi träffas inte så ofta. Hon var tydligen en sväng i Uppsala så hon undrade om vi kunde träffas. Så det var bara att fräscha till sig lite och sen åka in till stan. Där satte vi oss på Åhléns och fikade lite. När J sen slutade vid 16 så gick jag och mötte upp honom och vi åkte hem tsm. Sen på kvällen kom Mariel och en annan kompis Joel hem till oss. Vi såg på "Slumdog Millionaire". Sjukt bra film! Se den!

Måndag: Detta blev bara en mysdag. J var hemma och vi städade lite och såg på film. Annars gjorde vi inte så mkt. Det var skönt att bara vara och umgås lite :)

Idag kom min pappa på morgonen och släppte av min lillebror. Hans dagmamma med barn är sjuka och han är dessutom lite hängig själv, så då fick han åka hit istället för att vara hos oss. Han kom hit strax efter 8, men eftersom att frukostmaten nästan var slut så tog vi bussen vid 9:30 till Willys och inhandlade lite nödvändigheter. Kom hem typ 10.45 och hade ändå fått handlat rätt mkt. Sååå skönt att ha det avklarat på förmiddagen. Då har man ju ändå hela dagen kvar sen :) VI käkade frukost och har sen lekt lite och sett på barnkanalen, sen har vi också läst en massa böcker. Sen har jag ju tagit hand om min egen lilla plutt, morbror är så duktig och hjälper till så gott han kan :)
Noah verkligen älskar Benjamin. Han skrattar så fort han ser honom och är verkligen helt fascinerad av honom. Framtida idol liksom ;)

Jag vet att det blivit dåligt uppdaterat här i det sista, skäms på mig ;) Jag hoppas att ni inte vill sluta läsa för det, det kommer bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Maria & Oliver

Vi kommer då inte att sluta läst iaf:). Är ju så kul å se vad som händer om dagarna hos er nu när man inte ses så ofta.

Va ju jättesugen på att komma på klädpartyt hos Alexandra, så man fick träffa alla. Blir dock lite för sent för våran del, eftersom Oliver har svårt att somna på andra ställen än hemma:(

2009-03-31 @ 16:51:58
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0