Massor att stå i!!!

Ojojoj, vad det är mkt att göra! Vi har ju dop för Noah imorgon och det är verkligen 1000 grejer som ska fixas.
Här är några av dagens ärenden:

Ringa bort till kansliet i Sävja kyrka och kolla om Kaplansgården är ledig (vi hade ju tänkt att ha dopfikat ute i Storvreta i mina föräldrars kvarterslokal eftersom vi trodde kaplansgården var för liten MEN nu ser det ut som att den skulle passa ändå)
isf Avboka kvarterslokal
Promenera bort till Sävja kyrka och hämta lånad dopklänning samt eventuell nyckel
Ta bussen ner till stan och köpa blått sidenband till dopklänning
Åka hem och städa samt laga mat innan Tessan
(j syster) kommer
Baka två kakor
Åka till Kaplansgården och duka
Hinna gå ut med hund, äta och ta hand om min son i allt detta
*pust*

Som ni ser är dagen fullspäckad :P

Men på ett eller annat sätt ska jag nog hinna med allt ;)
I onsdags mötte jag upp Emma och Malin (+barn) på stan och vi gick på barnvagnsbio. Vi såg "Borta bäst, hemma värst!". Den var verkligen superrolig och helt klart sevärd! Efter gick vi och åt lunch på Ahlbergs. Så mysigt att vara med er tjejer!
Igår var J ledig så vi gick på ÖF tillsammans, hela familjen. Det var supermysigt! Maria och Anna med sina små hade kommit ända från Gimo. Vad kul att se er igen, hoppas ni kommer snart igen ;)

Sen kl 16 skulle prästen som ska döpa Noah komma hit. Så det var bara att skynda hem och vi hann hem 2 min innan hon kom :)
Hon verkade verkligen jättehärlig och vi lade upp programmet som vi ville ha det. Så det kommer nog bli superbra :) Längtar tills imorn!

Vill bara tacka för alla gratulationer ang förlovningen :D är ju sååå lycklig! I nästa vecka blir det nog att vi sätter datum iaf :) lättare att fokusera på bröllop och sånt när dopet är avklarat :)

Kommentarer
Postat av: Maria & Oliver

hoppas det går bra på dopet imorgon:)

2009-03-13 @ 13:19:12
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com
Postat av: Lina

Lycka till på dopet! Vad kul!!!

Åh, det hade jag gärna följt med på! Men Agnes är nog snäppet stor för barnvagnsbio, hon kommer nog inte sitta stilla en sekund. Men jag hakar gärna på er när bebis är ute, 7 veckor kvar nu =) Men vi kanske kan ta en fika ngn dag? Kram

2009-03-14 @ 09:47:04
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: LAACY

men fyy va jobbigt! jag blev ju riktigt chockad och trodde först att de var blod som kom i efterhand från förlossningen eller nåt .. blääää att man ska ha sån otur att kroppen ska återhämta sig så snabbt =P 2 månader .. jag skulle nog gråta då haha, jag hatar verkligen mens

2009-03-14 @ 18:15:12
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0