Friiiday

Veckan har redan gått mot sitt slut. Det går helt galet fort.
Som ni märker är inte uppdateringarna lika bra, har inte haft ngn lust att blogga helt enkelt. Tiden har gått åt till lite annat istället :)
I onsdags var iaf jag och en kompis till IKEA, vi införskaffade lite smått och gott bl a en tavellist till sovrummet så nu ska vi äntligen få upp förstoringen på oss som  jag gav till J i julklapp. Vi kom inte hem förrän ca 20.30, så då var det bara att stoppa lilleman i säng, sen myste jag och J i soffan framför Grey's anatomy. Det är sååå kul att serien börjat igen, har följt den sen start!

Sen igår hade jag städdag. Städade hela lgh och dammsugade av överallt. Vi gick också till ÖF. Det var lika kul som vanligt, och lilleman var på strålande humör.
Efter kom Malin och Jonathan över till oss en sväng och vi babblade och drack lite te :) trevligt, trevligt!
När hon hade gått så fixade jag i ordning mat tills J skulle komma hem. Slängde också ihop en Victoriakaka. Efter middagen kom min pappa hit. Han skulle hämta Ronja, men när det vankades nybakt kaka så var han ju tvungen att komma in en sväng med ;)

Sen har det blivit lite strul med barnvälsignelsen, vad det är vill jag inte gå in på här. Men låt mig bara säga att det inte blev riktigt som vi planerat, så nu blir det barndop istället (samma datum) i Danmarks Kyrka, och mottagningen hålls troligen ute i Storvreta i mina föräldrars kvarterslokal.
Kommer nog bli bra iaf, prästen kommer ringa antingen idag eller på måndag, så får vi ha ett lite sent dopsamtal. Men som sagt, det blir nog bra ändå! :)

Sen vill jag också passa på att säga ett (sent) GRATTIS till min barndomskompis Joy och hennes man Andreas som fick en liten SILAS den 3/3 :)

Bjuder på en liten bild på min lilla (stora) bäbis :)


Kommentarer
Postat av: Joy

Aaaw tack Emelie!!!

Ser nu att din Noah var 1kg lättare än min lilla tjockis! :-D

Kramar! <3

2009-03-16 @ 18:46:48
URL: http://minigard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0