bättre natt

I natt har det varit liiiite bättre. Lade honom ngn gång mellan 20 och 21 som jag brukar. Sen sov han i ett fram till 1 ngn gång. Då fir han komma över till vår säng och får också lite mat då..
Sen är det väl vid 3 skulle jag tro som han börjar tjorva, ligger och stånkar och vrider sig och gnäller. Han vill inte ha mat då utan är bara allmänt missnöjd. Han håller på så kanske fram till 6 då han äter igen, sen somnar han och vaknar runt 7 och vill gå upp.
I natt var det dock liiite mindre tjorv (eller kanske var han bara lite mer lågmäld än föregående nätter). Men ändå, vet inte riktigt vad jag ska göra, men men det går nog över snart, om inte får jag prata med sköterskan på BVC nästa gång jag ska dit och se om hon har några tips.
Tills dess får man nog gå runt som en zombie om dagarna, jag hoppas iaf kunna motverka det litegrann. Det är ju heeeelt UNDERBART väder ute, våren är verkligen här på allvar nu :)
Så när lilleman sovit klart ska vi på med overall på han och sen ska jag traska iväg ut på prommis med hunden i släptåg och ungen i selen :) Han tycker det är så kul att få komma upp och kika lite nu när det är mkt ljusare ute och solen skiner.

Igår var jag så trött så jag orkade inte göra ngnting här hemma, så sent på eftermiddagen åkte vi iväg till Expert där vi mötte upp pappsen, Noah blev sååå glad att se J och det blev jag nog med..så vi var där, gick sen in en sväng på Coop och handlade lite innan vi åkte bussen hem tillsammans allihop. Senare på kvällen var det ju DH som jag och J kollade på :) Så det blev en mysig dag :)

Kommentarer
Postat av: Maria & Oliver

Fick den här infon genom nyhetsbrev, ganska bra faktiskt.

SE/parenting-articles/Varfo-r-a-r-so-mnen-sa-viktig-fo-r-ditt-barns-utveckling/1406" rel="nofollow">http://www.pampers.se/svSE/parenting-articles/Varfo-r-a-r-so-mnen-sa-viktig-fo-r-ditt-barns-utveckling/1406

2009-03-19 @ 20:15:01
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0