Äntligen den jag hejade på som vann!!!

Är sååå trött efter dopdagen idag..och skriver och lägger ut bilder om det imorgon.

MEN var bara tvungen att skriva. Jag och J har suttit och myst och kollat på Melodifestivalen. De sista åren tycker jag att det alltid varit fel låt som vann och sen har det ju gått som det har gått med...
Det här året så när vi satt och kollade på deltävlingarna och "La voix" kom så sa J att han tyckte att den var jättebra..tänkte inte ngt speciellt på den först. Men efter andra gången jag hörde den så växte den, tycker bara den blir bättre och bättre ju mer man hör den. Den är så originell, dessutom är det verkligen ingen "plastmusik" utan den kvinnan har verkligen talang. Sen av  ngn anledning blir man så glad när man hör låten :)

Så kan säga att vi båda hejade på henne. Men det brukar ALDRIG vara den låt jag vill som går vidare..därför blev jag så chockad när jag såg att det faktiskt var fler av Sveriges befolkning som tyckte som oss.

Så nu tror jag att Sverige faktiskt har en chans detta år.

Så lyssna och och njuut :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Hej hej :D

Hoppas allt är fint med er.. :)

Hur gick erat dop idag? hoppas man får se lite bilder.. kram kram

2009-03-14 @ 23:02:42
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Anna

håller helt med er. tyckte också om den där låten, så nu kankse sverige har en chans :) hoppas dopet vart lyckat. tråkigt att det strula sig för buss och skjuts för hade sett framemot att komma men men vi får njuta av bilderna istället :) kram

2009-03-15 @ 11:41:56
URL: http://annabl.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men det va jätte kul att vi fick komma, tack! Ja jag känner likadant, så himla roligt :) hoppas vi ses snart! kram på er

2009-03-15 @ 13:31:08
URL: http://emmahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0