Ändrade planer

Efter ännu en tjorvnatt har jag kommit fram till att vi blir hemma idag istället. Jossi kommer hit för lunch, men det blir inget av att åka bort ikväll. Det hade ju varit jättekul, men känner att jag inte riktigt har energin för det.

Däremot funderar jag på att ställa mig och vårstäda idag. Jag städade ju visserligen igår, men nu snackar jag om en riktig vårstädning, med andra ord, torka ur och städa i alla skåp, städa klädkammare, rensa bort onödiga saker, samt putsa fönster. Man blir ju lite motiverad till det sistnämnda nu när solen börjar komma fram och man upptäcker att fönstrena som man trodde var fina och rena i själva verket är allt annat än det! Dessutom luktar det ju så gott efter en storstädning.
Jag är nog inte särskilt miljövänlig när det kommer till städning, då jag gärna använder rengöringsmedel som luktar mkt och nog innehåller mkt "dåliga" kemikalier. Men jag bara ÄLSKAR doften av rengöringsmedel, det luktar ju sååå gott! :D

Nu ligger lilleman i sin vagn, han borde sova, men istället för han en djup diskussion med nallen som hänger i vagnen. Snart lär han väl bli arg när han upptäcker att han inte får så mkt respons ;)

nä nu ska jag gå och käka lite sen frulle, Mini vaknade vid 7 i morse så då gick vi upp. Har inte ätit ngt än så magen kurrar rejjält nu :)

Kommentarer
Postat av: Jessica L

Hej hej.. Hoppas allt är bra med er.. :)

Härligt med vårstädning, borde jag med göra. Då menar jag en riktigt rejäl vårstädning med städ på varenda sak. :)



Kram

2009-03-24 @ 16:25:59
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag bara fallafell på dig! <3

2009-03-24 @ 16:53:05
Postat av: Jessica L

Jo föresten vet du när Alexandra skulle ha klädparty?

Kram

2009-03-25 @ 13:05:40
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Joy

Ett tips; Grumme Såpa med CITRON! Doftar UNDERBART och är miljövänligt ;-)

Kram

2009-03-27 @ 12:48:26
URL: http://minigard.blogspot.com/
Postat av: Anonym

älsklingen nu får du ta och uppdatera din blogg :)

2009-03-31 @ 14:18:01
Postat av: Maria & Oliver

Hehe jag får nog ta å hålla med. Dags för lite uppdatering här;)

Hoppas allt är bra med er iaf kram

2009-03-31 @ 14:56:06
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0