3 timmars prommis

Vår "lilla" promenad blev inte så liten trots allt..3 timmar var vi ute och gick. Noah var så glad och pratade och skrattade åt allt han såg. Han tycker det är kul att sitta i selen. Vi stötte också på Sara med lilla Emelinda när vi var ute, trevligt trevligt!

'Jag önskar att jag tagit stegräknaren på mig så jag kunde se hur långt vi gått, vi gick väldigt kringelikrokigt så är därför  svårt att bedöma avståndet. Men ja, gick i normaltakt i tre timmar så lite motion har man allt fått. Sitter här och belönar mig med lite glass som fanns i frysen, närmare bestämt Ben&Jerrys Bohemian Raspberry. HIMMELSKT god!


Kommentarer
Postat av: Melinda

ååh, ben&jerry's är såå jääkla gott ! men svindyrt tyvärr ;/

2009-03-18 @ 18:04:09
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med ovanstående talare.. Fast hemmagjord är snäppet vassare! ;)

2009-03-19 @ 21:43:21
Postat av: Emma

Ja vad roligt att ni kommer :D tack vad snällt, säger till om det skulle vara nåt ;)

Ja de tycker definitivt jag också, men på onsdag iallafall mellan fikat (om det skulle vara något) och partyt kan vi ju göra något så ni och Malin slipper åka hem imellan. Men får höras! Kram

2009-03-21 @ 17:00:38
URL: http://emmahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0