Lillasysters student

Något annat lite större som hände var att min lillasyster Sarah tog studenten. Det firades ordentligt och min syster var såå fin. Bjuder på lite bilder därifrån :)

Uppe på scenen, min syster i mitten :)


Utspringet


Min mor och bror


Noah i vagnen


Min farmor och farfar


Min morfar och hans fru Rut kom också med på bild


Här har vi den lycklige studenten




Jag och syster


Plakatet


På mottagningen
Sarah, mormor, farmor och farfar


Noah med ...

..pappa


...moster


...mammas kusin Marlene


...gammelmormor


Grattis älskade syster/moster/svägerska till din student, du är bäst! 
(och grattis också till din fina nyblivne pojkvän :))


Kommentarer
Postat av: Juni

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 12:05:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0