Låååångt uppehåll

Som ni ser har det varit en liten bloggpause för min del. Har haft fullt upp i det sista. Mkt som händer nu i början av sommaren och då har bloggen fått sättas åt sidan för en stund :)
Däremot har jag ju hunnit med att ta en massa bilder under den tid som gått så kan dela med mig lite av de större händelserna via dem :)

För ett par veckor var Noahs faster (Js tvillingsyster) Therese på besök.


Vi for runt en del del kring Uppsala, besökte både IKEA och Gränby. J och T lyckades även att gå vilse i skogen så T höll på att missa tåget hem :P

Noah visar pappa var faster Therese lärt honom ;)


Här har vi "the tweenies" fikandes på IKEA.


Mamma och Noah fick också vara med på ett hörn :)


Noah blev trött efter trippen till IKEA


Väl hemma satt Noah och myste hos faster


På Gränby köpte faster de här fina kläderna till Noah-skrutt :)


Syskonen Wigsten


Jag och min söta svägerska


Noah var glad inne på Burger King :)


Här är jag med min lilla familj :)


Det var jättetrevligt att ha Tessan på besök och vi alla hoppas på snart återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0