Lördag

Nu har jag försökt logga in på blogg.se hela förmiddagen och lyckades inte förns nu. Någon mer som haft det så?

I alla fall..jag tänkte skriva ett inlägg igår kväll men jag var så trött så jag somnade när jag skulle natta Noah. Gårdagen bestod iaf av lunch med min kära mor och lillebror. Mamma skulle iväg på ngt möte så min eftermiddag igår bestod av att vara barnvakt till Benjamin.
Hello treårs-trots! Han är så underbart rar och gó den ungen, men nog märker man att han är tre år då viljan är väldigt stark och allt ska testas. Jag pustar ut när jag tänker på att det iaf är ett litet tag tills min lille befinner sig där, tills dess har hans morbror vuxit på sig lite och har nog passerat det stadiet :)


 

Här har vi han, det lilla busfröet! :D






Carro tipsade mig om Baby Mozart som är en film för såna små som min lille. Där är färgglada klipp på leksaker och former samtidigt som Mozart-melodier spelas. Det ska tydligen främja deras utveckling och kreativitet (längre fram då).
Jag laddade ner den och när jag satte Noah framför den satt han som fastklistrad och skrattade och tyckte den var jättekul!
Så för er med småbarn så är det en stark rekommendation!

Här har ni han framför Baby Mozart!


De två senaste nätterna har Noah varit jättetjorvig. Han har vaknat med två timmars mellanrum hela nätterna för att äta och han har varit allmänt missnöjd nattetid. Tror att han är inne i en tillväxtperiod då han äter så ofta och att han blir miss-sövd då han nog inte hinner sjunka in i den djupa sömnen innan han vaknar igen.

Här sover han iaf fridfullt, min lille plutt!


Noah har blivit lite sjuk också. Tycker så synd om han när han är tjock i näsan. Sen när han ligger och sover om dagarna vaknar han av att han hostar och blir ledsen, lilla älsklingen där! Så min skrutt är inte särskilt glad idag utan ganska ledsen och vill vara mkt hos mamma!
Men han har sina solskensstunder ändå då han bjuder mamma på lite leenden, min tappre lille kille!






Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell m. familj

åh va fin han är.. så stor han blivit.. fort det går..

2009-01-10 @ 20:52:35
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Lina

Sötnosen där. Jo tack 3 års trotsen känner vi till vi är själva där ganska ofta... ;)

2009-01-11 @ 00:49:51
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Maria & Oliver

så söt=) håller med jessica, tiden går så himla fort

2009-01-11 @ 20:52:20
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åhh.... lilla sötnosen! :D

2009-01-12 @ 08:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0