Underbar natt

Oj, vilken underbar natt vi hade! Noah somnade runt 22 i sin egen säng (!!!) Lade bara ner han där, stoppade in nappen, la dit snutten och drog igång Stella och lade bredvid honom. Sen gick jag ut ur rummet, och tror ni inte att ungen somnar?
Trodde att han skulle vakna runt 1-2 tiden men kl 5 vaknar jag av att Noah ligger och piper. Så han sov i ett från 22-5 i sin egen säng :D Sen fick han mat och fick somna om hos oss. Klockan 9 vaknade han sen och då gick vi upp!
Jag hoppas att det blir likadant ikväll, skulle inte vara helt fel att ha det så varje natt ;)

Nu har vi planer för kvällen iaf. J ska iväg och spela innebandy med ett par kompisar och jag ska ha tjejkväll här med Johanna (och Noah :P). Jag och Johanna har känt varandra sen vi båda låg i magen, vi har varit bästisar genom hela vår uppväxt och vi är fortfarande väldigt goda vänner. Blir allt för sällan vi träffas så kommer bli supermys att få hit henne ikväll :)


Här är Johanna med en liten gul alldeles färsk Noah :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Hej hej.. mysigt!! Han kanske börjar gå på rutiner nu :)



Min sambo stefan undrar vilket lag och division Joakim spelar i. Stefan spelar nämligen innebandy. Vem vet de kanske har mötts någon gång :)



Kram kram :)

2009-01-30 @ 19:05:28
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

Hej hej.. vilka dagar var öppna förskolan?? :) kanske hänger på nästa gång beroende på vilekn dag det är :)



kram kram

2009-01-31 @ 13:15:32
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Anna och Alexander

Vilken lyxnatt :) önskar jag kan få det så. hoppas ni fick en mysig kväll!



kramar

2009-02-01 @ 16:32:44
URL: http://ambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0