Torsdag.

Idag har jag och Noah varit på Öppna Förskolan, det var jätte skoj att träffa alla andra mammor och barn. Vi fikade och hade sångstund med. Efter ÖF pratade jag, Malin och Emma ihop oss så vi ska på Baby-Barnmässan på Fyrishov på söndag. J jobbar då så han kunde inte gå, så då går jag ihop med andra mamisar istället. Kommer nog bli jättekul!

Imorgon skulle vi egentligen ha gammelfarmor och gammelfarfar (min farmor och farfar) över på middag men eftersom farmor är nyopererad och farfar inte är frisk så har vi skjutit upp det.
J är ju ledig imorgon så vi får se vad vi hittar på istället. Nu ska jag iaf gå och mata Noah och kolla på Unga mödrar. Sen blir det prommis med hund och bäbis, vi kommer nog gå och möta upp J när han kommer hem sen med och gå tsm hem.

Sen har J beställt pannkakor idag och eftersom att jag bara kan göra trasiga så blir det han som får stå för dem
Nä, nu gnäller Noah så ska gå :)

Bilder från idag kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Hihi.. vi gjord eockså pannkakor :) och det var stefan som fick göra dem.. hihi :)



åh va kul med baby-barnn mässan :) skulle vara kul och gå på :)Vill också :)



Kram kram

2009-01-29 @ 19:55:33
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0