Öppna Förskolan

Idag har jag och Noah varit på Öppna Förskolan för unga föräldrar här i Sävja. Det var verkligen supermysigt!

Johanna och Lucas kom hit nån timme innan det började så åt vi lunch här hemma hos mig. Noah satt då i sin sitter och Lucas låg i Noahs babygym. De är sååå söta de små killarna.

Iaf kl 14 hade vi iaf lyckats komma till ÖF. Vi blev lite sena då båda våra grabbar bajsade innan vi gick då det blev blöjbyte där.
Väl framme möttes vi av en supertrevlig medelålders kvinna som var den ansvariga. Sen gick vi in och allt som allt var vi 13 mammor med barn där tror jag. Alla var födda -08 men oj vilken stor skillnad det är på dem ändå. Det var två som redan fyllt ett år sen hade ju vi våra små pluttar. Lite kul att de egentligen är lika gamla men ändå så är det sån skillnad på dem, men om ngt år kommer man ju inte alls märka att några av dem är födda i början av året och några i slutet :)

Här har ni en bild på dagens yngsta deltagare :D


Längst till vänster har vi Elvira, sen kommer Lucas, i mitten min egen lilla snygging Noah, sen kommer Jonathan och längst till höger har vi Gabriel.


Här har vi coolingarna. Gabriel och Noah :D


Är de inte bara för underbara?

När jag kom hem så satt det en försäkringssnubbe här och snackade med J. Så nu har vi tecknat föräkring för Noah. Känns tryggt att ha det. Nu måste vi bara ta tag i att skicka in hans namnpapper då vi inte har gjort det än. Stackars barn, är egentligen namnlös :P Fast vi har ju namnet klart iaf. Noah Milton Nathanael Wigsten!

Kommentarer
Postat av: Maria & Oliver

Gud så mysigt med en massa bebisar=). Det är ju så skönt att komma hemifrån en sväng också. Hoppas ni får en bra helg kram

2009-01-23 @ 07:31:49
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

Åh va mysigt ni verkar haft det :)

Jag har bara varit på en träff på öppna förrskolan, men de blir nog flera gånger..kram

2009-01-23 @ 09:52:20
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Melinda

Ååh, då lär ni ju ha träffat min kompis Martina ? :) Hon har en dotter som heter Cornelia !

2009-01-23 @ 11:09:53
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda

Tycker att jag ser Cornelia på fotot längst upp :P rosatotten !

2009-01-23 @ 11:36:49
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anna

såå gullig bild på våra goingar :D

2009-01-24 @ 18:33:08
URL: http://annabl.blogg.se/
Postat av: Johanna

2009-01-26 @ 17:08:44
Postat av: Anonym

Mysisar!

Men det skall väl stå Milton?? :)



MÅSTE ses snart! Dålig på det där med kontakt jag... för mkt att göra o tänka på... men det gäller ju att TA sig tid! :)



saknar er! KRAM

2009-01-26 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0