Mammablogg-award

Jag har fått denna award från Carro och Maria. Tack så mycket! NI förtjänar också denna award! :)



Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Emma - mamma till Milton. Har följt denna blogg sen ett par månader innan lilla Milton föddes. Skriver på ett lättsamt och underhållande sätt.

Emma- mamma till Nova. Vi var beräknade väldigt nära varandra så har följt hennes blogg under hela tiden hon haft den. Är kul att se och följa deras vardag och se hur lilla Nova som är jämngammal med Noah utvecklas.

Anna - mamma till Madeleine och Gabriel. Träffade Anna första gången i mitten av min graviditet. Hon hade då redan lilla Madeleine och var gravid med Gabriel som var beräknad ungefär samtidigt som Noah. Vi har också träffats efter födseln med våra små jämngamla pojkar.

Anna - mamma till Alexander. Våra små pojkar träffades redan i  magen då vi mammor gick och fikade tillsammans med ett gäng andra mammor som var beräknade i närheten av oss. Det sklijer ungefär en månad mellan Noah och Alexander. Läsvärd blogg!

Paula - mamma till Kevin. Började följa den här bloggen när jag var gravid med Noah då jag var beräknad exakt en månad innan Paula. Intressant blogg att följa. Denna tjej är stark!

Karro - mamma till Liam. Jag och Karro var gravida samtidigt och det komiska under våra graviditeter var att vi gick igenom samma saker samtidigt. De flyttade ungefär samtidigt som oss, vi åkte in samma dag för för tidiga värkar..det var så mkt händelser som inträffade samtidigt så jag kan inte räkna upp dem alla. Till råga på allt fick våra små killar samma födelsedag :) Helt klart läsvärd!

Nathalie - mamma till Jonna. Fick kontakt med Nathalie ganska så i början av min graviditet. Hon hade då nyss blivit mamma till sin lilla Jonna. Har träffats och fikat med andra mammor ett par ggr. Supertrevlig tjej som skriver om sin och sin lilla familjs vardag.

Julia - mamma till Tuva. Har följt denna blogg sen numera ettåriga Tuva var helt färsk. Bra uppdatering och intressant läsning!

Jessica - mamma till Alexander. Träffades då småkillarna fortfarande var i magen. Alexander är väl ca tre veckor äldre än Noah. Man kan läsa om deras familjs vardag och om lilla Alexander. Bra uppdatering!

Louise - mamma till Eddie. Skriver om hennes lilla familj och sonen Eddies utveckling. Bloggen är variationsrik och intressant. Louise har även gjort designen på min blogg!

Finns så många fler bra och läsvärda bloggar som förtjänar denna award, men dessa är de jag läser mest.



 

Kommentarer
Postat av: Anna och Alexander

Tackar så mkt :)

2009-01-17 @ 18:40:21
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Sonny

Gud mycket läsning, uppskattas :)

2009-01-17 @ 19:05:53
URL: http://thehustler.blogg.se/
Postat av: nathalie

Naaaw Tack :)

2009-01-17 @ 21:14:40
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/
Postat av: LAACY

oooh! Tack så mycke =D



jaa, men jag slapp ju min mamma från 14 års ålder så de var ju bara till de bästa. Vem vet hur jag skulle ha blivit idag om jag fortfarande bodde under samma ta ksom henne haha. ajaa, hon har iaf lärt mig mycke om hur jag inte ska vara som mamma och de får jag väl tacka henne för.

2009-01-18 @ 00:11:20
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mkt:) Vad glad jag blir!

2009-01-18 @ 21:31:12
URL: http://ungmamma89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0