Läggdags

Då var det dags för sängen. Sitter bara och väntar på att lillhjärtat ska vakna så han kan äta sista gången innan han sover för natten (han ligger just nu och sover i sin vagn). Känner att han behöver äta då mammas mjölkbomber är på väg att explodera :)

Idag åkte vi in till Boländerna och Expert för att käka lunch med pappsen men Noah hann inte träffa pappa ngt då han bara sov :) Inhandlade även lite fika till imorn, då kommer en massa mamas med bäbisar hem till oss! Tror det blir runt 10 st allt som allt, men fy vad kul det ska bli!

Behöver bara dammsuga av här hemma innan det kommer massa folk, blir ju så fort dammigt och om en massa bäbisar ska ligga på filtar på golvet och leka så ska det inte finnas ett dammkorn!

Mamma har ju haft så dåligt samvete efter vår lilla incident igår (läs föregående inlägg) så en liten kompis fick följa med hem till Noah idag. Nämligen Djinglisar's gossedjursko med speldosa i. Kon har fått namnet Stella och blev snabbt en favorit.
Noah somnar av sig själv i vagnen nu, lägger honom där med napp och snutte. Sen drar jag igång Stella och lägger ner henne där med. Han sover innan hon spelat färdigt! Det var en bra investering va?
 


Kommentarer
Postat av: Melinda

aaw, vilken söt :) vart har du köpt den ?

2009-01-28 @ 12:07:49
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Karro, Liams mamma<3

tack själv : ) Ska snart lägga in bilderna.. Men du adda mig på msn vet inte dom jag skrev rätt när jag skulle fixa dig;) zippo[email protected]

2009-01-28 @ 17:53:34
URL: http://karroh.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Tack för en underbar dag idag :) du fixade och dona så mkt för oss, mycket gott med ost och kex :)



Ser fram emot barnvagnsbion :)

kram

2009-01-28 @ 21:00:33
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

ja de e klart du får sno bilderna :)

sen så kan jag skickar över bilder till din mejl om du vill ska skicka till malin sen, när jag har hennes.. kram

2009-01-28 @ 22:27:07
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0