Besök på pappas jobb



Idag har mamma och Noah varit och hälsat på pappa på jobbet. Vi tog med oss en matlåda och åkte till Expert med den. Sen satt vi och gjorde pappsen sällskap under hans lunchrast. Han blev jätteglad att vi kom så det var lite kul :)

Nu har jag egentligen inte alls tid att sitta och skriva så det får bli ett kort inlägg. Lilleman sover så man får passa på att göra saker då. Det jag ska göra nu är att diska och laga middag. J är hemma om ungefär en timme och målet är att ha maten klar tills dess. Det blir Tikka Masala som serveras idag :) Nam!

 Sen ringde min mamma nyss och meddelade att hon svänger förbi med hunden nu ikväll. Vi ska ju ha henne tre dagar i veckan men han haft en paus nu när syskonen och mamma (som är lärare) har haft jullov. Men nu går alla tillbaka till jobb och skola så då får vi ta henne igen.

Men nu ska jag sätta fart med disken :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Guud så söt han är! :)

2009-01-08 @ 06:04:06
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med föregående talare!! FINNS det en sötare unge?!?!

2009-01-08 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0