Älskar mina fina pojkar!

Då har vi precis haft gäster. Js kompisar Kristoffer och Jessica. Vi hade det jättetrevligt och fikade och pratade.
Annars har vi bara tagit det lugnt idag. Hela familjen tog en sovmorgon till kvart över 11 idag (kommer inte ihåg sist jag sov så länge), visserligen vaknade lilleman under natten för att äta, men ändå!

Har varit sååå mysigt att ha haft mannen i huset hemma två dagar i rad, då det var så länge sen sist. Jag märker verkligen hur mkt jag saknat honom nu under den senaste månaden!

Mina älskade pojkar!


titta, vad duktig noah blivit! Mamma är sååå stolt. Han "står" upp jämt och ständigt nu :) Roligt att sträcka på benen säg!

Min solstråle!


här ligger Noah och pratar med sina kompisar  :)

Noah efter badet i morse!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell m. familj

va söt Noah är :)

Va fort tiden går, man hinner kanppt med.. tur att man har tagit foton på alexander, då kan man liksom jämföra hur stora de har blivit.. =)

2009-01-04 @ 23:31:33
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0