Vant-tjuv

Idag har jag och Noah varit nere på stan och träffat Emma och Elvira (fast lilla Elvira bara sov så såg inte så mkt av henne ;)). Det var en marknad på Vaksala Torg så vi gick och kikade lite där. Köpte en Hallon-lakrits polkagris, annars fanns det inte så mkt att se där precis.

Vi gick sedan vidare till Chagall där vi käkade lunch. När vi var där var det ngn som snodde mina vantar, vagnarna stod precis bakom oss och jag hade lagt vantarna ovanpå vagnen. Tänkte inte så mkt på det förns vi skulle gå iväg då de inte fanns någonstans att hitta. Eftersom att jag haft vantarna på mig hela tiden tills vi kom dit så visste jag att jag omöjligt kunde ha tappat dem, alltså måste ngn ha snott dem. Blev ganska så sur på det då jag inhandlade dessa vantar för 2 veckor sen. Vad är det för person som stjäl ett par vantar liksom?
När vi skulle gå från Chagall inträffade en smärre bajsincident. Noah hade precis nyätit och satt i mitt knä. Så känner (och hör) jag bara hur det exploderar där bak och tänker att nu blir det väl blöjbyte. När jag lyfter upp honom ser jag att hela baksidan av bodyn är bajsig. När jag sedan ska ta av honom den och byta på honom kommer bajset upp ända till axlarna. Fräscht va? Och såklart inträffar sånt här endast när man är borta :) Tur att man alltid har ombyte med sig säger jag bara!
Jag och Emma tog vagnarna (med barn i :P) sen och gick en sväng till H&M. Noah har nämligen bara två pyjamasari strl 62 och han börjar växa ur sina 56or så en Stålmannen-pyjamas inhandlades till Noah och en Hello Kitty klänning till Elvira. Sen fick även småttingarna en varsin mössa :)

Imorgon blir det barnvagnsbio med mammorna. Jag, Emma och Johanna ska iaf se på Wild Child så får vi se vad de andra mammorna vill se :)

Nu ska Noah få lite mat. Han sitter här i min famn och klappar mig på handen. Sötungen min!

Här har ni en video på honom från nån vecka sen efter vi varit och träffat massa andra mamas och barn.


Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Såå söt han är på filmen.. :)



usch för vanttjuvar.. inte klokt ju..



kram vi ses!!

2009-02-04 @ 09:23:29
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: alex o domi

det dära med bajset hände oss i söndags! måste vara något som går;)

2009-02-04 @ 09:34:19
URL: http://mammatilldominic.blogg.se/
Postat av: Martina

va kul med barnvagnsbio? var filmen bra? ni ser ut att hitta på så mkt kul hela tiden jag gör typ aldrig nått:(

Hoppas jag kommer kunna komma imorgon på öf, får se. Men du skulle inte vilja träfas nått du bor ju i sävja:)

Må gott//Martina & Cornelia

2009-02-04 @ 20:57:59
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Martina

Vilken söt film:)

Va filmen bra på bion?? va kul att ni hittar på saker hela tiden. jag har ju aldrig nått att göra knappt:( går bara hemma med cornelia. Hoppas man kan komma på öf imorgon, är lite förkylda här hemma.

Du vill inte träffas nått ni bor ju ändå här i sävja:)

hare gott/Martina & Cornelia

2009-02-04 @ 21:02:18
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: LAACY

aaaaw!! så jvla underbart när dom ler åt en medvetet!! =D märkte att jag hade värsta smilet medans jag tittade när den var slut hahah!! :$ hur söt som helst är han

2009-02-05 @ 08:39:18
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0