Utmaning igen :)

Jag har blivit utmanad av Jessica
Regler:1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta åtta sanningar om dig själv.
3. Utmana åtta personer.
4. Skriv ett meddelande till de åtta personerna så att de vet att de är utmanade.

Så här kommer mina "sanningar".
1. Jag har inte ätit smör på snart 15 år
2. Jag har bott på 20 ställen i mitt 20-åriga liv
3. Jag "apar efter" dialekter dit jag kommer.
4. Jag är jätterädd för spindlar.
5. Min farmor är en av mina närmsta vänner.
6. Jag blev gråhårig när jag blev gravid. (har alltså hittat FLERA gråa hårstrån, och jag är endast 20 år)
7. Jag är halvt beroende av Marabou's Amigo
8. Jag har nyligen lärt mig att gå i klackar. Har inte gjort det förut då jag haft komplex för min längd (är 1,68)

Jag utmanar alla som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0