Söndag

Sitter här med bäbis i knäet så blir inte ett långt inlägg idag.
J tog Noah även den här morgonen, så jag fick sova till 10 iaf :) Superskönt! Annars har vi tagit en ganska lugn dag även idag. Vi har tvättat en massa maskiner och sen har vi kollat på Australia. Sååå bra, gripande film!

Finns inte så mkt att skriva i övrigt, mina föräldrar och syskon som har varit borta i Åre under veckan kommer hem nu ikväll, så imorgon ska jag och Noah nog åka ut en sväng till dem medan J är på jobbet. Blir mys det!
Annars i veckan så ska vi till Malin och Jonathan på Tupperwareparty och sen på fredag är det föräldragrupp :)

Lilleman har nyss haft världens bajskalas, kom igenom bodyn över hela ryggen så nu sitter han här ombytt till pyjamas redan. Känner att det är lika bra då det känns onödigt att sätta på honom nya kläder när det ändå  är kväll snart.

.l´¨o jkomjkkjjnhjghgfrfr bh nmjbyhjr..........  ,

där fick ni en kommentar från Noah med :)

(kanske lägger upp receptet på mina POLLY-muffins sen då någon frågade efter det, om det inte blir senare ikväll så kommer det imorgon:))
,kl.-------.ökkkkkkkkkkkkkkkkkkääåökljjjjjjjjjjjjjjjj,kkäl.öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
=hejdå från Noah :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

jag skulle coksaå vilja se australia, den verkar otroligt bra..Kul med tupperware party :D hihi.kram

2009-02-22 @ 18:38:12
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Lina

Skönt med sovmorgon, det är man värd som mamma =)

2009-02-22 @ 19:24:13
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0