Dejt

Ja, det känns som det var superlänge sen jag skrev då det hunnit hända så mkt nu under helgen. Delar därför upp helgen i 2 inlägg så det blir enklare att läsa :)

I lördags var det ju alla <3 dag (som nog ingen av er kunnat undgå) men även min farmors födelsedag. J jobbade så mitt på dagen tog jag och Noah oss en promenad i det fina vädret till farmor och farfar. Dit kom även min mamma, syster och minsta lillebror. Det bjöds på flera sorters kakor och kolatårta. Jättemumsigt!
Senare när min familj åkt kom även min faster med sin två pojkar dit. Ungefär samtidigt hade J slutat jobbet så kom dit han med. Då hade han köpt med sig en stor jättefin ros till mig. Min fina älskling!

Jag och J skulle ju även på vår första dejt sedan Noah föddes på kvällen där. Så efter vi varit hos min farmor så åkte vi ut till Storvreta för att lämna Noah där hos sin mormor. Bussresan från Storvreta tillbaka till stan hade jag en stor klump i magen. Jag bara kände hur avståndet växte mellan mig och min lilla prins och jag var nästinitll gråtfärdig. Jag visste ju att han skulle ha det jättebra där med min mamma men det kändes sååå TOMT att inte ha honom med sig! J försökte lugna mig hela tiden och säga att allt skulle gå jättebra.
När vi kom fram till stan skyndade vi oss till bion. Det var MASSOR av folk så kön till både biljettbåset och kiosken var superlång!!!
Vi köpte en varsin stor cola, en stor "biosnacks" att dela på, sen köpte jag en påse med M&M och J köpte en kexchoklad. Då var vi ordentligt uppladdade för att se på "Twilight" som var den film vi valde.
En helt fantastisk bra film, ÄLSKADE den! Se den!!!
J tyckte att filmen var jättebra men han tyckte att det skulle varit lite mer action..haha!
Det var verkligen jättemysigt att vara bara vi, man kände sig helt nykär igen ;) Efter bion så gick vi till Donken och köpte med oss lite mat som vi åt på bussen på väg till Storvreta. VI hade egentligen tänkt att gå ut och äta med, men eftersom det var första gången jag lämnade bort Noah så kändes det som att det skulle bli lite för länge så det tar vi nästa gång istället.

Oh vad glad jag blev när jag fick syn på min lille prins, han sov ju så gott så han märkte väl knappt av mig men han blev ändå överröst med mammapussar :)

Vi fick skjuts hem till Sävja sen, det blev en väldigt sen kväll så vi stupade i säng allihop på en gång.

Det här var min lille prins, helt utslagen efter att ha kommit hem från mormor :)



Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

åh de måste ha varit svårt att lämna bort eran prins. de tycker jag också att de ska bli nästa helg.



mysigt med bio :) kram

2009-02-16 @ 10:31:39
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Karro, Liams mamma<3

Vilken snygg mössa han har: ) Var har du köpt den?

2009-02-16 @ 13:27:27
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Schysst pyamas! Min pöjk har precis lika dan!:D

2009-02-17 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0