Öppna förskolan

Igår mådde Noah-liten inte alls bra. Kände knappt igen min lille grabb. Han var ledsen och gnällig, dock så hade han sina ljusglimtar under dagen ändå som han skrattade och pratade som vanligt. Vi tog också ett mysigt bad och Noah som älskar att bada var superglad då :) Skönt för mamma att se!



Idag har pappa varit ledig och eftersom att Noah idag är nästan helt återställd (bara lite mer kinkig än vanligt :)) så gick vi till Öppna Förskolan hela familjen. När vi kom dit var det dock bara vi som var där. Senare kom också Malin med Jonathan och Emma med Elvira. Sen var det bara vi ett bra tag innan det kom två andra mammor med sina barn. Så vi var jätte få idag, men vi hade det så mysigt ändå!
Efter ÖF gick jag och Malin en långpromenad med vagnarna också, Emma var tvungen att skynda sig hem då Elviras pappa ville ha henne på kvällen, så hon kunde inte följa med. Var lite tråkigt, men du får promenera med oss nästa gång ;)

När vi kom hem busade Noah lite med pappa medan mamma lagade mat. Det blev köttfärsröra (á la emelie ;)) med ostgratinerat potatismostäcke. J tyckte att det var "dundergott" som han så fint uttryckte det :)

Om allt klaffar sen så ska mamma och pappa få sin första barnfria kväll på lördag (alla <3 dag) då vi ska gå på bio och bara mysa vi två. En riktig dejt helt enkelt :) 
Visst har jag ENORM separationsångest när det kommer till att lämna bort Noah, men han kommer att vara hos sin mormor och jag har mjölk utpumpad så det kommer nog funka kanon. Dessutom är han ändå tre månader och jag har inte lämnat bort honom en enda gång hittills så det är nog bara nyttigt för både mig och min lilla mammagris att vara ifrån varandra ett par timmar :) 

Pappa-Noah bus!


Några bilder från dagens ÖF med.

Noah och hans flickvän Elvira ;)


Myyyys!!!


Grabbarna Grus


 



 

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Åh vilka söta bilder på bebisarna :) Gulliga dem är.. Jag hade gärna velat kommit medn vi är så förskylda. Men är på bättringsvägen iaf :) Men vi vill inte smitta någon! Kankse kommer till nästa gång..



Ja de e klart ni ska gå på bio :) Även fast det är svårt o lämna bort sin bebis eett tag. Men vi ska också lämna bort alexander några timmar den 28 feb. så vi får se hur det går :)



kram

2009-02-13 @ 09:03:32
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: alexandra

vi lämnar bort Dominic en gång i månaden o det går superbra! Man måste ju ta hand om varandra med;)

2009-02-13 @ 10:53:20
URL: http://mammatilldominic.blogg.se/
Postat av: alexandra

vi har köpt en svart Graco Mosaic completo 09a..SUPERnöjd! går o fälla till helt liggläge vilket jag tyckte var viktigt!tänkte köpa en quinny zapp först men den gick inte att fälla nått alls! har du kikat på då?:)

2009-02-13 @ 13:15:13
URL: http://mammatilldominic.blogg.se/
Postat av: Anette :)

Hej gumman!!!!! Det är sååååå kul att kolla din blog varje vecka :) Då får jag på ett sett följa med på livet ditt, even om vi är långt från varann...



Hoppas jag skrev ok "svorsk"? he he...



Massor av kramar från Norge!!!!!!

2009-02-13 @ 16:59:49
URL: http://www.jossi.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0