Min lille febrige gosse



Min lille pojke har haft en lite tuff natt. Han har visserligen sovit som han brukar, men de ggr han vaknat har han gråtit och gråtit fram tills han fick snutt. Mitt lilla hjärta!
Vi gick upp vid 8 som vanligt i morse, han var ganska glad och låg och skrattade och pratade en liten stund. Men sen från att jag la han på skötbordet så skrek han. Tog tempen och den visade på 38, redan nu på morgonen. Han fick en supp och efter att han fått på sig kläder så somnade han i min famn. Han är inte riktigt sig själv märker man, så vi kommer bara vara hemma och mysa och ta det lugnt idag.
Förhoppningsvis så mår han bättre tills imorgon, inte lätt att vara så liten och inte må någe bra!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

stackars lite, tycker så synd om honom :) Tur att han har en sån underbar mamma som pysslar om honom :)



KRAMAR!!

2009-02-11 @ 16:33:47
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Anna

Du är utmanad !! Kolla min blogg :)

2009-02-11 @ 20:54:02
URL: http://annabl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0