Mest lik mamma?

Ja, enligt det här testet iaf, men sanningen är den att Noah är en kopia av sin far som ni ju alla ser :)

MyHeritage: Släktträd - Släktforskning - Celebs - Collage - Morph

Blev tidigare våldgästad av min käre bror. Han skulle hälsa på en kompis här i Sävja men kompisen hade inte kommit hem ännu så då kom han hit en sväng först. Bjöd han på lite lunch, det var kul att han tittade förbi då det inte händer så ofta bara sådär! :)

Noah är en riktig pipnisse även idag, har bara sovit korta stunder idag och har gråtit en massa (förmodligen av trötthet). Sen när han väl ska sova så ligger han och kollar på mig hela tiden att jag inte går iväg. Min lille skrutt! Älskar honom helt gränslöst mkt! Gör ont i mammahjärtat att se honom så lessen!
Nu sover han iaf äntligen och hoppas att han kan få sova ett tag nu så han blir ordentligt utvilad!

Idag slutar J redan kl 18 (brukar sluta 19.15 en vanlig dag) så det blir mysigt att få hem pappsen i bra tid :) Sen ska han nämligen jobba HELA veckan den här veckan, är bara ledig torsdag så man får ta vara på tiden man får ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0