Måndag

Idag såg jag färdigt på filmen från igår, den var superkul iaf :)
Annars har jag spenderat dagen med att mysa med min lille och bara ta det lugnt. Är fortfarande så trött efter helgen. Tänkte dock ta och diska och städa lite här hemma nu.
J har varit på utbildning med jobbet i Bromma idag. Han tog tåget från Uppsala vid 7 i morse, så har knappt sett han alls idag. Nu sitter han iaf på tåget på väg hem.

Ikväll kommer mina föräldrar  hit en sväng. Pappa har varit bortrest i Albanien i 10 dagar så har inte sett han på ett tag :) Blir mysigt iaf. Sen ska de ta med sig resten av spjälsängen (har bara halva här, resten står i deras garage :P) så ska vi nog montera upp den ikväll. Hade ju egentligen tänkt att måla den vit, men det är ju ett litet projekt som jag känner att jag inte riktigt orkar just nu så jag skjuter upp det lite.
Sängen får helt enkelt vara träfärgad (även om den då inte passar in) ett tag till :)

Nej nu hör jag att lilla N börjar tröttna på att leka i babygymet så ska gå och ta han. Här får ni en bild på min sötnos!


Kommentarer
Postat av: Maria & Oliver

Tycker också att Madagaskar var riktigt skoj=) snacka om att man är barnslig, haha.

Va kul att gå på date, det skulle jag och Henke också behöva göra. Har ju bara varit ifrån Oliver en gång och det var bara en timme. Har ni börjat ge Noah flaka än? Tycker det är lite besvärligt att vara ifrån honom eftersom man helammaar än.

kram

2009-02-16 @ 19:01:17
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

Hej hej.. vilken sötnos noah är.. så himla fin.. :)

Du får ta och måla spjälsängen sen när du orkar :) har inte heller målat våran spjällsäng o de tänkte vi göra för ett tag sedan :( men de blir aldrig som man har tänkt sig.



kram

2009-02-16 @ 19:25:25
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vilken liten sötnos! :)

2009-02-17 @ 17:53:12
URL: http://cjohannas.blogg.se/
Postat av: Linis

Ge mig gärna tips i min blogg ang vagn!



Kram till Er!

2009-02-18 @ 16:35:48
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 10:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0