Lilla familjen

Nu har J varit ledig sen igår och är ledig hela helgen. Såå mysigt att ha honom hemma.
Igår tog vi en riktig mysdag på stan. Vi åkte ner hela familjen mitt på dagen ngn gång så gick vi och åt lunch på Panini. Noah var så glad och satt och skrattade åt mamma och pappa hela tiden. Min älskade unge!



Efter det gick vi och kikade lite i affärer, vi hittade en jättefin mössa (som passa jättebra till Noahs overall i strl 62/28) som reades ut för 20 kr som fick följa med hem :)
Vi gick även en sväng till Collection där vi köpte papper för Noahs inbjudningskort som jag tänkte sitta och pyssla ihop nu under de kommande dagarna.
På vägen hem åkte vi en sväng förbi Willys där vi handlade lite mat och nödvändigheter. Vi hade verkligen en supermysig dag :)
Här provar Noah sin nya mössa



Igår när vi kommit hem bakade jag POLLY-muffins. De vart supergoda och fastän jag gjorde 12 STORA så är de nästan slut, det är farligt att ha fikabröd hemma hos oss. Av ngn anledning så brukar de aldrig räcka mer än ett par dagar :)

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Noah fick vara med pappa på morgonen idag så att mamma fick lite sovmorgon. J har erbjudit sig att ta honom även imorgon. Skööönt att få sova ut lite på morgonen för en gångs skull :) Vi har badat också idag, hela familjen klämde ihop oss i vårt badkar. Noah var helt lyrisk och plaskade, skrattade och busade. Efter badet däckade han med en gång, han var helt slut vår lillprins!

Nu vaknar bäbisen så måste gå!

Kommentarer
Postat av: Josse

Så söt lille Noah är, undrade bara om du hade lust att dela med dig av ditt recept på Polly-muffins :)

2009-02-21 @ 20:05:56
URL: http://josseochgibban.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Han är så söt så jag skulle kunna börja gråta bara genom att titta på honom <3 Kärlek till er, vi ses snart!

2009-02-22 @ 15:12:56
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0