Familjemys och ÖF

I tisdags var mamma en riktig "handy-man". Jag skruvade ihop Noahs spjälsäng helt utan beskrivning (wow ;)), jag tyckte iaf att jag var lite duktig! Se så fint det blev (även fast det kommer se mkt bättre ut sen när den är vit :))!



Sen åkte jag och Noh-is ut till mina föräldrar (J kom senare efrter jobbet). Där blev vi bjudna på jättegod middag och satt och planerade Noahs barnvälsignelse lite.
Noah fick ligga och mysa med sin morbror Benjamin i morbrors säng. Visst är de söta?



Igår var jag och Noah bara hemma och myste. Han hade en riktig tjorvnatt så mamma var alldeles för trött för att hitta på ngt sen på dagen. I natt fick vi iaf ta igen den missade sömnen, Noah vaknade bara en enda gång vilket resulterade i att mammas mjölkbomber var färdiga att explodera på morgonen när vi vakna.
På morgonen åkte också hela familjen till banken. Vi skulle äntligen fixa så att vi har samma bank, vilket känns betydligt enklare då vi har gemensam ekonomi, samt öppna ett sparkonto till Noah. Så nu är det ordnat iaf :)
Efter bankbesöket åkte J till jobbet och vi ¨åkte hem. Hann bara få i mig lite lunch innan vi skulle iväg igen, denna gång på Öppna Förskolan.
Idag var det ganska så många mammor med barn där. Det är alltid lika roligt att få träffa alla :) Efter ÖF tog jag och Emma en promenad med vagnarna och gick och pratade. Både Elvira och Noah sov så vi kunde gå i godan ro och babbla :)
Kome hem för typ 45 min sen nu, det är så blåsigt ute så det riktigt biter i kinderna när man går. Är fortfarande ordentligt kall från promenaden så ska gå och göra en stor kopp te nu!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

va härligt ni verkar ha haft det..

Kul att alexander har recis likadann spjällsäng, hihi.. :) våran är kanske en aning mörkare bara.



Kram

2009-02-19 @ 18:13:39
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Anna och Alexander

Vilken fin bild på Noah med morbror :)

2009-02-19 @ 23:17:03
URL: http://ambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0