Drömmer tillbaka...


Det har var jag för lite mer än 1½ år sen. Vill såååå gärna få tillbaka hur jag såg ut då. Jag var ju faktiskt smal (även fast jag inte tyckte det då) och jag trivdes med mig själv. Nu har man ju trots allt varit gravid och fött barn, så det är ju självklart att kroppen förändras men min förändrades OTROLIGT mkt.
Har ca 20kg att gå ner till den vikt jag hade här (vilket var ungefär där jag brukade ligga viktmässigt +/- 2kg). Man får väl sätta upp delmål, annars känns vägen dit oändligt lång. Ska köpa träningskort på Friskis nästa vecka och börja träna iaf 2 ggr i veckan. Är ju lite svårt att ta sig iväg när man har en liten, men på fredagar är det mamma-barn jympa och på tisdagar och torsdagar har de barnvakt om man tränar vid lunchtid så då kan ju lilleman följa med iaf :D Sen är det väl bara att fortsätta att promenera mkt, min kropp brukar anpassa sig ganska snabbt när jag väl kommer igång med träning regelbundet, så jag hoppas på att ha gått ner iaf 10 av kilona till sommaren, det borde väl vara överkomligt?

Nu till roligare saker. Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag. Ska nämligen ner på stan och möta upp Emma och Elvira där. Så ska vi gå och käka lunch och gå runt och kika lite. Sen vid 16 ngn gång tar vi bussen ut till Malin, tror hon skulle laga tacos till middag. MUMS! :) Blir supemysigt att träffa mina kära mammor och deras småskruttar :)

Här har ni min Noah-mys nu på morgonen :)


Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

:) jag tycker du är fin gumman.. Jag drömmer också tillbaka så som jag såg ut.. jag har en bit kvar att tappa jag med..



kul att åka till Malin, jag kanske kommer dit ikväll på Tupewerepary.



Kram



Kram

2009-02-25 @ 16:00:50
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Finaste mamman och ungen i världen! Älskar er <3 Snart ses vi!

2009-02-25 @ 20:42:36
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: Maria & Oliver

Tycker också du är fin gumman. Men oj så tjusig du var där;) vad skulle du jitta på då? bal eller?

Jättekul å ses igår förresten=)

kram på er

2009-02-26 @ 15:12:47
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com
Postat av: Karro,Liams mamma<3

Hej, tänkte fråga om du har receptet på dom där kokoskakorna du bjöd på när vi var hemma hos dig : )

2009-02-26 @ 20:00:54
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: johanna

kul att du oxå ska träna på friskis d ska jag nog oxå börja med...allt bra med er annars? länge sen nu! kram Johanna o Nova

2009-03-09 @ 14:40:46
URL: http://joohanna-joohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0