Tiden räcker inte till...

...så känns det ibland. Framför allt nu under de senaste dagarna. Inte blir det bättre då sjukdom är på besök hemma hos oss och både jag och J är sjuka. Men mkt kul har vi hunnit med under veckan ändå.
I onsdags var jag och lilleman på invignining av nya IKEA. Vi sprang på Bea med sin lilla Sophia utanför så vi slog följe med dem :) Ojojoj, vad stort det var. Och att ta sig fram i folkmassorna med småbarn var ju ett projekt i sig. Men jättetrevligt hade vi iaf, blev även att vi käkade lunch där.

På torsdagen så var det ju ÖF som vanligt. Det var inte så många mammor men jättemysigt var det iaf. Eftersom det är skärtorsdag nästa vecka är ÖF inställt men vi pratade om att om det är fint väder då så kanske det blir en picknick i stadsparken för mammor och barn..låter ju supermysigt tycker vi iaf :) Efter ÖF åkte vi till Johanna och lilla Lucas, Linn var också där och Johanna hade lagat en supergod italiensk sallad. Tack så mkt för inbjudan, det var supertrevligt :)

Sen åkte vi tillsammans till Alexandra som hade MeandI-party. Det fanns sååååå mkt fint, så visst kliade det i fingrarna men köpte bara två plagg ändå :)

J hade blivit sjuk under onsdagen och på torsdagen så han fick åka hem tidigare från jobbet för att hans röst var heelt borta! Men som tur var så var han ledig på fredagen så han kunde vara hemma och vila upp sig. Nu har det iaf börjat vända för honom och han mår bättre och är på jobbet igen :)

Jag började känna av förkylningen i torsdags men igår slog det till rejält. Hade feber på förmiddagen men det gick bort under dagen så åkte en sväng och kollade på min systers PA-redovisning på eftermiddagen. Men kände sen när jag kom hem att det kanske inte var så smart gjort för idag så är jag supersnorig och helt hängig och tung i huvudet. Men men, det går väl över snart. Lilleman är frisk iaf!
Idag kommer vi bara vara hemma och kurera oss, kanske tar en liten prommis i det fina vårvädret :)
 Just det, skulle lägga upp en bild på hur håret blev



vet inte om man ser så bra, men jag blev nöjd iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev jätte fint älsklingen ! love u<3

2009-04-04 @ 22:19:22
Postat av: Jessica L

Verkligen va fina kläder det fanns hemma hos alexandra på me&i partyt.. såå häftiga färger :)



Tråkigt att ni är sjuka.. krya på er :D

2009-04-05 @ 11:34:08
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Melinda

De va kul och träffa dig äntligen :D

2009-04-05 @ 23:23:22
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0