Tisdag

Gomorron alla glada! Eller ja, jag har varit uppe ett par timmar redan så vet inte om man kan kalla det morgon direkt :P
Har iaf precis fått hit min lillvovve/råtta :P Hon är nämligen nyklippt nu och eftersom att de egentligen väntat för länge med att klippa henne så var de tvungna att klippa henne jättekort. Lilla gumman där! Så nu ser hon ut som en liten råtta :P


Så här ser hon ut nu, lillråttan!

Det är ju min familjs hund och eftersom att de inte hittat ngn dagmatte till henne så får jag ha henne här tisd-torsd under veckorna. Det är iofs ganska så mysigt då man får lite sällskap och framför allt en anledning att resa på rumpan och gå ut :)

Jag vet att ni väntar på bilder från nya lgh, men det enda rum vi faktiskt är helt färdiga med är badrummet, och det kanske inte är så kul att se :P Men jag lovar att bilder kommer när vi är lite mer i ordning.

Något jag fått i ordning är iaf lillemans garderob, behöver visserligen skölja upp alla kläder innan han använder dem, men allt är iaf invikt i garderoben :) Skulle egentligen behöva ha en del kläder hängande, men har inte hunnit införskaffa galgar än så de får vara vikta tills dess.



Det är här alltså kläder i strl 50-62. Har några enstaka plagg i strl 68-80, men de är så få och han kommer ändå inte använda dem på flera månader så känns onödigt att ha dem framme.

Har också fått hit babysittern nu (min 3 åriga lillebror använde den som bebis så den är i stort sett i nyskick), känns så mysigt att börja boa inför minis ankomst och få upp hans saker. Ska nog åka och hämta hans spjälsäng i veckan med så att den kommer upp. Känns skönt att ha de stora sakerna klara sen, då återstår bara såna saker som skötväska, babyskydd (ska vi hyra), en musikmobil till sängen och div. skötsaker! Och det är det ju ingen brådska med då det är ca två månader kvar innan han anländer :)

En lite suddig bild på babysittern:



Måste förresten passa på att visa minis första skor, lillebror hade dem som bebis och nu får min lillkille ha dem :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken söt vovve :D

2008-09-09 @ 11:28:51
URL: http://spjatte.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack ska du ha :) Trodde aldrig att han skulle komma ut! Fina saker ni har till bebisen!

2008-09-09 @ 18:46:47
URL: http://imagenborenbebis.blogg.se/
Postat av: karro

Vi köpte den på coop dom har 15% rabatt nu om man beställer innan sista tror jag och då blir det drygt 6000kr:)

2008-09-09 @ 18:51:10
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: karro

Hehe komiskt:)

2008-09-09 @ 21:47:12
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0