Ny adress :)

Då har man flyttat! Sååå skönt, äntligen har man lite plats och vi har börjat komma i ordning lite smått! Har packat upp allt i köksskåpen och i linneskåpet, ska packa upp alla kläder idag + fixa i ordning badrummet.

Igår var vi också och köpte ny säng (!!!). 180x200, är såå skönt att äntligen ha fått en riktig dubbelsäng! Kan säga att vi sov helt himmelskt i natt! Vi kan dock inte fixa i ordning så mkt i något av sovrummen då de ska tapetsera om där, så är ingen idé att börja hänga upp saker och ställa in för mycket grejer innan det är gjort.

Blir ett kort inlägg nu då jag måste iväg och lämna nycklar till den förra hyresvärden, och sen ska jag åka med min kära mor till IKEA och inhandla lite saker. Det är ju en hel del som behövs inhandlas när man flyttar från en etta till en trea. Men det jag ska handla idag är diverse småsaker till badrum, lampa till sovrum, gardiner till vardagsrum samt lite kökshanddukar. Blir mer saker senare när vi ska ställa i ordning sovrummen!

I veckan ska vi nog också åka och slipa och putsa vårt köksbord som vi sedan ska måla vitt (vi har bara ett provisoriskt just nu), sen ska vi också åka på loppis någon dag snart och leta efter pinnstolar som vi också ska måla vita :) Så är lite projekt på gång.

Men nu måste jag dra mig! Återkommer senare om jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh... så skönt emelie!!! tänkte kanske komma imorgon om det funkar!? hör av mig senare :)

kraaaam

2008-09-01 @ 15:44:13
Postat av: Linda

Jag vill också flytta :)

2008-09-02 @ 08:01:38
URL: http://spjatte.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh gumman va kul det låter!!! Måste komma upp och hälsa på snart! Hjälpa dig lite med målning och sånt! LOVE

2008-09-02 @ 09:10:09
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: Melinda

Ååh va mysigt :) jag vill också flytta hemifrån med danne, och gå på ikea och köpa en massa kul :)

2008-09-02 @ 20:31:33
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0