Myskväll

Har verkligen bara haft en slappardag idag, men kan säga att det var mycket välbehövligt för min del. Är lite småkrasslig och sånt känns så väl nu när man är gravid.
Nu på kvällen har jag och J bara tagit det lugnt och vi gick en långpromenad med lillvovven och tog en även en sväng förbi affären där det införskaffades lite nödvändigheter och även mindre nödvändiga saker som glass :P Har laddat ner en film under dagen som vi tänkte se på nu, Made of honor. Den verkar ganska mysig och har velat se den ett tag nu.  McDreamy är ju med så den är ju bra enbart för det liksom ;)
Nu ska vi iaf bulla upp oss i soffan med lite mys så jag tänkte avlägsna mig :)

Kommentarer
Postat av: elin

hej =) Har läst din blogg sen innan du blev gravid och jag undrar bara, vet ni att de blir en kille till 100% eller är det bara ett "antagande" ^^ Jag har nog missat om du skrivit de där i mitten någonstans ^^

2008-09-16 @ 00:07:50
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0