Möhippa

Ja, gårdagen spenderades då i att ha möhippa för min kära vän Charlotte (www.isakcharlotte.blogg.se) som gifter sig om 3 veckor. Vi tog henne från hennes sminkös och frisör där hon satt och hade fått provsminkning samt uppsättning. Det var så sjukt mkt som hände under dagen, det ena roligare än det andra.
Hon fick gå klädd som bäbis, tant och prinsessa och i dessa utstyrslar dansa i en rondell, viska pinsamma saker till folk i affärer, sjunga för olika expediter, leda allsång på en stadsbuss, sätta upp ett drama med främmande människor på stan samt sååå mkt mer.
Kvällen avslutades med ett besök på Restaurang Alexander och efter det hade vi en myskväll hemma hos Charlottes syster.
Var sååå mysigt att bara vara med alla tjejer och jag hoppas att Charlotte trivdes med sin dag!
Kommer lägga ut lite bilder senare ;)


Den blivande bruden :)

Nu ska jag gå och baka ngn kaka då min morfar med fru snart kommer på besök. De var bortresta på min födelsedag så det blir ett lite försenat firande där. Det blir kul att äntligen få bjuda hem dem till den nya lgh :)




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Emelie! Haha jag får väl tacka för möhippan :P även om ni utsatte mig för mycket tokigheter. Hade rätt kul och har nu roliga och galna minnen att se tillbaka på. Mycket pinsamma iaf! Och du, Tack för att du var med, mysig kväll hade vi alla! Du är en trogen, sann vän.

Kärlek / Charlotte, snart är jag gift!!!! :D

2008-09-18 @ 21:20:27
URL: http://isakcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0