Måndag

Ja, då var det måndag igen. Vaknade i morse av att jag inte kunde andas alls genom näsan och var svullen runt ögonen. Usch, vill bli frisk nu! Orkar inte med att vara sjuk längre!

Jag kom på att jag glömde skriva en lite kul sak som hände igår när vi var inne på förlossningen. Ibland var vi ju ensamma inne i undersökningsrummet medan vi väntade på läkare och så och CTG:t var ju påkopplat hela tiden så man såg hjärtfrekvensen.
Och en gång när vi var ensamma så började Jocke prata med magen och klappa på den, och då kunde man se att hjärtfrekvensen gick upp, och när han slutade så gick den ner lite igen. Varje gång han pratade med magen sen så såg man tydligt att lillen reagerade på sin pappas röst, det var så mysigt att se :D

Jag har mindre ont idag iaf, känns skönt, speciellt eftersom att vi snart ska på första föräldragruppen :)
Så ska hoppa in i duschen nu och sen fixa mig i ordning och sen möta upp Jocke som åker från sitt jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0