Hej och hopp

Asså, jag måste ha världens knäppaste hund :P
Det rum som bebisen ska ha sen har vi för tillfället som gästrum, så det står en gästsäng där och av någon anledning tror Ronja nu att det är hennes rum samt hennes säng. Det är där hon nu tillbringar sina nätter, ligger uppe vid huvudkudden och brer ut sig så mycket hon kan, om man av någon anledning är i sängen så tittar hon surt på en tills man flyttar sig :P Snacka om bortskämd va?

Jag har åkt på en förkylning så känner mig helt orkeslös, men hushållssysslorna behövs forfarande göras och de blir ju såå mkt jobbigare om man väntar med dem och samlas på hög så det är bara att bita ihop. Ska ställa mig med gårdagens middagsdisk nu innan jag fixar lunch till mig tänkte jag. Det var nämligen så att min käre sambo så dyrt och heligt lovade att ta disken igår, men det rann tydligen ut i sanden så då blir det ju lilla jag som får ta den nu istället :P
Men men, så kan det bli ibland, får hoppas att han tar disken efter middagen idag istället då ;)

Kommentarer
Postat av: elin

jaha :) Va mysigt ^^ Ja men då får vi hoppas det stämmer ;) Det är ju inte så långt kvar nu :D

2008-09-16 @ 16:20:55
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0