God morgon

Snörvel och snor, det är så det låter här då vi båda blivit sjuka. Och det är ju ett intressant fenomen när män blir sjuka, det är som om de är döende och blir som stora bäbisar. Min stora bäbis är duktig och åker till jobbet då han iaf är feberfri, men sekunden han kommer innanför dörren får man höra hur dödssjuk han är :P haha!

Igår åkte jag iaf en sväng till stan (eller ja, Boländerna) där jag gick och hälsade på Jocke på hans jobb och vi tog även en liten fika.

Jag köpte även en mobil"väska" av honom då jag inte vill få repor på min nya fina mobil, och det är såå mkt smidigare att ha den runt halsen än i väskan :)

Söt va?


Sen köpte jag också en amningsbehå igår, det var välbehövligt då det börjar bli såå tungt och det är skönt med ngt som ger bra stöd. Men gissa om jag blev chockad när jag handlade. Kan säga att det inte bara är magen som växt, har gått upp tre behåstrl! Var ska det här sluta :S

På kvällen när vi kommit hem överraskade jag älsklingen med lite mys med ost och kex (jag får ju inte äta ostar som brie och camembert osv så vi fick nöja oss med annat). Det var uppskattat iaf! :D



(bortse från vår soffdyna som är på väg att åka ner och kabeln som går bakom :P)

Nu ska jag ta och gå ut en liten prommis med vovven.

Kommentarer
Postat av: karro

har faktiskt klarat mig rätt bra ändå med dom bhar jag har. För jag har fortfarande bara 75 runt om. Får väl skaffa amingsbhar sen när lillen är ute. För på BB besöket vi var på rekomenderade dom att vänta med att köpa. För man kan testa på BB vilken stolek och så man ska ha för att de ska vara bekvämt. Men om man inte får plats i sina gamla är det lite svårt:P

2008-09-24 @ 19:11:45
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0