1½ år idag!







Idag är det ett och ett halvt år sen. I ett och ett halvt år har jag varit din, och du min! Tänk vad tiden gått fort!
Och nu ska vi snart gå från att vara bara oss två till att bli tre. Det kommer bli något underbart och jag är så glad att jag kommer få dela det här med just dig!
Det har inte varit lätt, vi har haft våra upp och nedggångar och vi har gått igenom en hel del tillsammans. Men genom allt har jag alltid älskat dig och jag vet att du är den jag vill dela mitt liv med. Då spelar det ingen roll om det är bra eller dåliga saker som finns på livets väg, bara jag får möta dem tillsammans med dig!
Vi kommer få det så bra tillsammans med vår lille son och jag vet att jag inte kunde valt en bättre pappa till mitt barn. Jag vet att du kommer att ge till vår son allt som blev berövat från dig som barn (för er som undrar vad jag syftar på så dog Js pappa när han var tre).
Jag vill att mitt barn ska ha en trygg uppväxt med en mamma och pappa som älskar och respekterar varandra, och jag vet att vi tillsammans kommer ge honom det!
Jag älskar dig Joakim och jag är så oerhört lycklig att jag har dig i mitt liv! Tack för att du vill vara min!


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till 1½ års dagen :)

2008-09-10 @ 12:34:17
URL: http://spjatte.blogg.se/
Postat av: Carro

åh så fint :D

2008-09-10 @ 14:31:14
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis mina älskade vänner! Ni år så fina, älskar er! KRAM

2008-09-10 @ 15:46:08
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0