Stadsrunda

Ja, då var man nyss hemkommen från stan. Pust!
Har varit där hela dagen känns det som och jag har gått och gått och gått. Ganska så tungt med min stora mage, tur att man har haft J att luta sig mot när det blev för jobbigt.

Vi ska på bröllop imorgon ju. Min fina vän Charlotte som äntligen får sin Isak :) Kommer bli såå kul!
Men ja, när man är höggravid så är det ju ganska så svårt att få på sig kläder över huvudtaget, speciellt om man ska vara lite finare klädd. Så vi har nog gått runt i varenda tänkbar affär för att hitta ngt åt mig att ha på mig, och fy vad jobbigt det var att springa ut och in ur provhytter, men till slut hittade vi ändå en klänning som inte alls var dyr på Holmlunds som jag faktiskt kunde ha. Nackdelen där var bara att nu när vi kom hem så ser vi att det bara är ett axelband på (det är avtagbara så ett har alltså ramlat av) och eftersom att bröllopet är imorn så hinner vi inte dit och säga till om det, men tror nog att klänningen håller sig uppe ändå.
Köpte också ett par svarta mammastrumpbyxor, känner att det är viktigt att jag har bekväma strumpbyxor imorn då man ska vara igång hela dagen. Sen hittade vi också en fin skjorta till J och en bröllopspresent som ska slås in nu ikväll.
Så ser ut som att vi kommer kunna se liiite finklädda ut imorn iaf. Lägger in bilder imorn sen på hur vi ser ut :)

Nu ska jag sätta mig och inviga mitt hallonbladste som jag införskaffade mig idag. De säger ju att det är bra att dricka nu i slutet av graviditeten med :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh!! Du måste lägga in bilder på er imorgon så jag får se hur fina ni är!! Älskar er, puss

2008-10-03 @ 21:36:24
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: lina

hej!vart i uppsala hittade du det teet?har letat som en galning!:)

2008-10-04 @ 08:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0