Sjuk :(

Usch, fy och blä..orkar inte mer!
Inte nog med att man åkt på en UVI och käkar penicillin, så har jag nu och på en knallförkylning med alla dess tillbehör. Dvs halsont, hosta, nästäppa, snörvlande och snorande, feber och allt.
Till råga på allt så är man höggravid och har sammandragningar och molvärk dagarna i ända.
Det sista är visserligen ok, är ju bara bra att livmodern förbereder sig för att trycka ut en bäbis. Men allt det andra tycker jag ändå att jag kunde få slippa, speciellt nu i de sista veckorna när energin verkligen inte är på topp ändå.
Jaja, nog med gnäll nu ;)
Den här veckan händer det saker iaf. Vi har nu tömt vårt extrarum (dvs lillbäsens blivande rum) som hittills fungerat som vårt förråd för "oupppackade-saker-som-ska-packas-upp-inom-snar-framtid". Idag kommer målarna och gör allt förarbete på väggar och imorn får vi omtapetserat där vilket har varit efterlängtat.
Sen på torsdag kommer ingen mindre än min kära lilla svärmor med co hit. Det är första gången hon kommer och hälsar på så ska verkligen bli jättemysigt! De stannar sen till på fredag så vi kommer vara fullt hus på torsdag :)

Nej, nu ska jag gå och röja lite innan målargubbarna kommer och sen ta mig ngt att äta.

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig! :)

2008-10-22 @ 20:45:48
URL: http://spjatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0