Man kan inte alltid vara på bra humör...

Uffh, idag är jag inte på nå vidare humör. Dels beror det väl på att jag inte sov så värst mkt i natt, dels beror det på att Js jobb av ngn dum anledning alltid lägger viktiga möten de dagar då J börjar sent.
Han skulle egentligen börja kl 12 idag. Men så har de lagt ett viktigt möte kl 9 så då åker han in 3 timmar innan han egentligen ska börja och börjar jobba då istället.
Det hade väl inte varit ngn big deal om inte det var för att det här inträffat de sista två gångerna han skulle börja sent med.
Men men, han är iaf ledig i helgen så då blir det skönt att få ha honom hemma då!

Sen är det väl lite fler småsaker som hänt som inte är sådär jätteroliga. Ibland förstår jag verkligen inte folks brist på förståelse! Inget jag tänker gå in på här i bloggen men måste bara säga TACK min fina Becca att jag fick prata med dig! Känns tusen ggr bättre nu!

Nu ska jag sätta på en kopp te och sen lägga mig och försöka vila lite, om det nu går.. Lilleman är tydligen inte lika trött som mamma så han lär väl hålla mig vaken :P Lillälsklingen där!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älskar dig fina! Finns alltid här för dig.

2008-10-30 @ 22:23:58
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: Lina

Ibland ska man bara stänga igen öronen.

Folk har åsikter om allt och inget och det kommer alltid att vara så. Det gäller att stå på sig. Sköt om dig tjejen! Inte långt kvar nu =)

2008-10-31 @ 14:00:39
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumman!

Det är så roligt att kunna läsa och titta på bilder på din blogg! Så även om vi inte ses (vilket vi gör alldeles för sällan!) så känns det som jag träffa dig lite oftare gnm bloggen :)

Efter youth (då mitt liv är mkt mer okomplicerat!) får vi se till att träffas! David har ju inte sett lägenheten ännu...

Lycka till med allt min vän! Och hälsa lilleman och storeman ;) kraaaaaam

2008-10-31 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0