SötNoah 2 veckor idag

I kväll klockan 20.30 blir Noah exakt två veckor. Det är helt otroligt hur fort tiden går! Det känns som att det var igår vi kom hem från BB, hjälp vad tiden flyger iväg! Man får verkligen ta vara på varje sekund med en sån här liten, för den här tiden kommer aldrig igen!
Idag har vi Ronja igen, hon är såå gullig mot Noah. Ligger alltid i närheten och vaktar honom och om han börjar gnälla så kommer hon och gnäller till mig som för att säga till :)
Har också haft min pappa här på lunch idag, han kom förbi en sväng så det var jättetrevligt. Men Noah fick inte träffa sin morfar så mkt då han sov igenom hela besöket. Mammas lilla gris!
Vi ska snart ut på en promenad jag, Noah och Ronja. Det blir nog ganska mysigt då det snöade här igår så det är lite vitt på marken.

Det är ju snart jul och konstigt nog har jag inte börjat lyssna på julmusik ännu, jag som alltid brukar vara så tidig. Men tänkte ta och ladda ner lite mysiga julsånger nu och låta tonerna fylla hemmet. Det är ju trots allt bara 1½ vecka kvar till första advent och jag tänkte börja adventspynta nu efter helgen så man får lite julstämning.
Sen måste man ju även börja tänka på julklappar, är sent ute i år då tankarna varit uppfyllda av lite annat :) Julafton ska vi fira med min familj i år, förra året var vi med svärmor så man får turas om. Men tror iaf det kommer bli mysigt då min familj är jultokiga, och sen så har vi ju lilla Noah nu med :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, min jultokiga vän! Vi måste ha vårat julmys sen, med Carola Jul och lussebak och glögg! PUSS

2008-11-19 @ 14:51:20
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Hej hej.. Jaa just ja du bodde vid Länna gård, vilket hus vardet??



Kram

2008-11-19 @ 17:03:25
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Challiz

Hej vännen! Så kul att äntligen träffas igårkväll! Saknar er redan! Din pojke är världens finaste och du är en perfekt mamma! Tänk vad tiden går.. jag minns när vi satt i korridoren i 1:an och flummade och åt godis. Nu är jag gift och du har barn. Vi får aldrig sluta vara vänner. Kramar/Charlotte

2008-11-21 @ 09:34:25
URL: http://isakcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0