Mamma älskar sin Noah



Det är egentligen konstigt hur fort man kommer in i rollen som mamma och förälder, och att man också känner sig trygg i den. Första dygnen var allt lite tafatt, men nu så går allt av bara farten, natt som dag. Man börjar vänja sig vid att ha regelbundna avbrott i sin sömn, och man hör också skillnad på sin bäbis, om han är hungrig eller arg, eller om han har lite ont i magen. Det är helt fantastiskt hur ens vardag kan förändras så enormt och att man ändå vänjer sig vid det så fort :)
Jag älskar livet som mamma och när man på natten ska amma och byta blöjor så spelar det ingen roll hur trött man än är. Känslan av att en annan liten människa är så beroende av en, och litar till att man helt och fullt ska ta hand om honom är överväldigande. Sen all den kärlek man känner för sitt barn och all kärlek man får tillbaka gör att allt är så värt det :) Jag älskar min lille son och skulle inte byta ut honom för allt i världen!




Kommentarer
Postat av: Karro, Liams mamma<3

aa dom är lite stora på Liam med i 56 men här är ju större än noah med. Fast Liam kan fortfarande ha 50 men det kommer nog snart bli för litet

2008-11-17 @ 10:37:39
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

så himla söt..



Jag tycker det också är härligt att vara mamma..

Finns inget mysigare..



Kram

2008-11-17 @ 11:17:54
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0